כתב חדשות 12 פוראת נאסר עורר בסוף השבוע האחרון סערה לאחר שהעלה ציוץ לטוויטר של הצפות כתוצאה מהגשמים ובו ציין לצד הדיווח על העיר נתניה את "אום ח'אלד", שמו של הכפר שהיה בתקופת המנדט הבריטי, לפני הקמת העיר. 

כדורגלן העבר ויליד העיר נתניה, עודד מכנס, שוחח הבוקר (שני) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM ואמר כי השם "אום ח'אלד" הוא "כמעט ולא נפוץ, היה עד לפני 15-20 שנה קופת חולים שאני חבר בכללית ישבה באום ח'אלד.  אנשים הם לא אומרים שהם הולכים לקופ"ח כללית, הם אומרים שהם הולכים לקופ"ח אום ח'אלד, אנשים מבוגרים ככה הם מדברים, זה עדיין קיים ושורשי". 

"נתניה הוצפה, לא סתם הוא אמר אום חאלד, כי נתניה הוצפה מאזור אום ח'אלד. מי שמכיר את האיזור יודע שהיא ישבה באיזור קניון השרון, יש שם הפרשי גבוה של 40-50 מטר", הוסיף. 

בסיום, תקף ינון מגל את עמתיו בן כספית ואמר כי "אתה מגן על זה שערבי רוצה לקעקע את השם הציוני העברי של נתניה ולהחזיר אותו לשם הערבי, אתה מגן על זה באולפן שלך בהוד השרון". בתגובה ענה כספית: "אני אסביר לך מה אני עושה, אני מגנה אותך. את ההתגוללות המבזה, המיותרת, המטופשת, הלא עניינית לכתב שבחיים לא שמעתי אותו אומר משהו בעייתי כשכל הגוגל מדבר על אום ח'אלד".