בעקבות הרצח של אלי קיי אתמול בבוקר בפיגוע בעיר העתיקה בירושלים, הרצל חג'אג', אביה של סגן שיר חג'אג' שנרצחה בפיגוע בטיילת ארמון הנציב בבירה בשנת 2017, צייץ בטוויטר נגד ראש הממשלה נפתלי בנט על כך שהקים ממשלה עם מפלגת רע"מ - ונחסם. שדרני 103FM בן כספית וינון מגל פתחו את תוכניתם הבוקר (שני) בשיחה על התנהלותו של ראש הממשלה נפתלי בנט בטוויטר. בהמשך שוחחו על משפט נתניהו שהתחדש היום בבית המשפט המחוזי בירושלים.

"בנט חסם את כל מי שמבקר אותו", טען מגל בפתח התוכנית והסביר: "אני נכנסתי לפייסבוק של נפתלי בנט ואני מציע לכולם לעשות את זה, כאילו קים ג'ונג און, כל התגובות בעדו כאילו אין מתנגדים לבנט בציבוריות הישראלית, 'בוקר טוב רה"מ, כל הכבוד רה"מ, אוהבים אותך'. אין אף תגובה שלילית נגד בנט בפייסבוק, את כולם הוא חסם".

בן: "עדיף על זה שבן אדם מעלה פוסט בערב ובבוקר יש מיליון וחצי לייקים שמתוך מיליון 600 זה מנפאל והודו".

ינון: "אבל קצת תגובות שישאיר, קצת, שייראה כאילו זה אמיתי".

בן: "כל הרשתות החברתיות זה לא דבר אמיתי. חשפנו תחקיר מדהים על רשת של פרופילים מזויפים, מדהימה. זה נפתח בנפאל, כשאתה הולך בהיסטוריה אחורה אתה רואה, בינתיים שמו שמות של ישראלים ויצרו להם אישיות, ואת מי הם קידמו? אנשים משלמים הרבה כסף, זה מתומחר לפי 500 לייקים/ היו שם גם אורלי לוי-אבקסיס, חיים ולדר הסופר החרדי וניר ברקת המשתמש מספר 1".

ינון: "באמת?".

בן: "פרסמנו את זה והיו הרבה תגובות".

ינון: "ניר ברקת?".

בן: "כן, לבן אדם יש כסף, ככה קובעים היום סדר יום".

ינון: "אתה מאמין לזה?".

בן: "ברור".

ינון: "זה נראה לי פייק, אני רואה שכל התגובות בעד בנט. אני רואה שזה כמו מישהי מפוצצת בוטוקס - זה לא אמיתי".

בן: "כנראה יש צוות שמוריד את הזבל שאתה לא רוצה לשמוע".[

לאחר מכן דיברו השניים על ההדלפות מהחקירות של תיקי נתניהו ועל משפטו של ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה, שהתחדש היום עם עדותו של ניר חפץ.

בנימין נתניהו בבית המשפט (צילום: אורן בן חקון)
בנימין נתניהו בבית המשפט (צילום: אורן בן חקון)

בן: יש הסתעפויות בצמידים, יש שלושה אירועים כל אחד מהם זה תכשיטים ויהלומים בעשרות-מאות אלפי שקלים אני חושב שהיועמ"ש חייב הסבר לציבור ותרשה לי לנצל את הבמה שהוענקה לי כאן להביע סיפוק. לפני שנים כתבתי נייר שהכותרת שלו הייתה תעשיית המתנות של משפחת נתניהו ועכשיו הכול מתברר לנגד עינינו. היו עוד טייקונים מהסגנון של מילצ'ן שנשאלו בחדרי החקירות של המשטרה האם העניקו והם העניקו וסירבו לשתף פעולה. רק מילצ'ן שיתף פעולה, אני רוצה להגיד למאזינים שלנו שמה שאתם רואים זה קצה הקרחון של תעשיית המתנות שסביבה התפתחו תעשיות משנה. כל פעם שהיו נוסעים לחו"ל היו אומרים לכל המיליארדים המקומיים מה הם חוגגים, יום נישואין, יום הולדת, חוגגים במירכאות וחייבים לבוא אליהם עם מתנות ועל זה בגלל שלא בדקו את החבילה העצומה של המזוודות שהיה וסע בלי בדיקה במכס על זה התפתחה עוד תעשייה של מתנות".

ינון: "חבל שלא דיברו קצת על הנושא של תיקי נתניהו אבל בעזרת השם גדעון סער ימנה את העו"ד של נוני מוזס שתחקור כל חרוז בצמיד ששרה קיבלה. בשביל זה אנחנו פה לא?".

בן: "אתה מתנגד ליועמ"ש מהשוק הפרטי?".

ינון: "אני מרים שתי גבות כשהעורכת דין של נוני מוזס היא המומלצת של סער להיות היועמ"ש, זה מוזר מאוד בעיניי בייחוד כשאני יודע כמה הקשר בין מוזס לסער הוא קרוב, שמוזס הוריד בזמנו תחקיר בעניינו בידיעות אחרונות. אתה יודע, יד רוחצת יד ופתאום עורכת הדין שלו היא המומלצת. גיב מי א-ברייק. יש משפט על תיקי נתניהו. בינתיים העדים שעלו לא סיפקו את הסחורה. היום מתחיל ניר חפץ שאתם אומרים זה העד החשוב, עכשיו מגיע ה-עד החשוב ובוא נראה מה יישאר ממנו אחרי החקירה הנגדית. אתם תתחילו בקול תרועה גדולה ותגמרו בקול ענות חלושה בלי אף דיווח ותמלילים כשהתיק הזה יקרוס. אנחנו נמתין בסבלנות".

בן: "להלן העובדות, התיק הזה לא יקרוס. בתיק הזה יש הרשעה אחת בטוחה עם קלון להערכתי וכל העדים סיפקו את הסחורה במלואה. תקרא את אנשי המקצוע במקום את השופרות".