אשת העסקים והפרסומאית יפית גרינברג, הידועה כ-ג. יפית, הלכה אתמול לעולמה בגיל 70 לאחר מאבק במחלת הסרטן. בין לקוחותיה לאורך השנים נמנו בתי עסק מוכרים בישראל, בהם קבוצת שטראוס, עלית, סנו, תנובה ונוספים. ג'ודי שלום ניר מוזס, שדרנית 103FM שהייתה חברתה של גרינברג, ספדה לה הבוקר (רביעי) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM.

ג'ודי נזכרה במפגש הראשון שלה עם גרינברג, שהתרחש לפני 40 שנה: "אבא שלי הכיר לי את יפית, היא התחילה אז את טור הפרסום ב'ידיעות אחרונות'. אני זוכרת שאבי ז"ל אמר לי 'זאת יפית, אני רוצה שתהיו חברות, היא תגיע רחוק מאוד'. מאז שמרנו על קשר 'און אנד אוף'. הוא הרגיש את האנרגיות, את האמביציה. היא הגיעה אליו עם רעיון חדש - המדור הפרסומי שלה ב'שבעה ימים'. היא כל הזמן חשבה מחוץ לקופסה. לא שמעתי במהלך השנים משהו שלילי עליה, כי היא עשתה הכל בצורה נעימה ונחושה, לא דרסה אנשים".

בהמשך שיתפה כיצד הגיבה כששמעה על מותה: "הייתי קצת בשוק. ידעתי שהיא חולה, זה כבר הרבה שנים – אני חושבת ששלוש. כל פעם חשבנו שהיא התגברה והטיפולים עזרו, היא הייתה חוזרת והולכת עם פאה ובלי פאה. הייתה עושה סיבובים יומיים בכיכר המדינה כל יום, מלאת אנרגיה וספורט. הייתי בהלוויה ושמעתי את ההספדים - זה לא הגיוני שהיא לא באזור כי היא נראתה נצחית. היא פורצת דרך האישה הזאת".

עוד סיפרה ג'ודי: "האישה המדהימה הזאת, היה לה ים של ביטחון עצמי, לצד חברות וחמלה ועזרה למיליוני אנשים. היא אהבה את עצמה, אהבה את הגוף שלה, את ההתנהלות שלה. הזוגיות שלה עם בני זה משהו שבאמת מעורר קנאה כמעט. הם היו כמו נשמות תאומות. הלוואי על כולנו זוגיות מקסימה כזאת".

גרינברג נמנתה עם בעלי הרשת 'סטימצקי', וג'ודי נזכרה כי "היא קידמה את 'סטימצקי' בקולה כל הזמן, גם כשהייתה חולה מאוד. הקול שלה היה כל כך מוכר ומזוהה. השבוע שמעתי פרסומת של 'סטימצקי' וזה לא היה הקול של יפית. הצטמררתי, לא ידעתי שהמצב קשה עד כדי כך. מרוב שהרגשתי רע בנשמה פחדתי להתקשר ולשאול מה קורה? למה יפית לא מדברת? כשלא שמעתי אותה ברדיו, זה היה הסימן הכי מובהק מבחינתי שיש לנו בעיה".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm