ילד בן חמש אותר היום (שני) כשהוא משוטט במרכז ירושלים כשהוא עירום בפלג גופו התחתון. כוחות משטרה ומד"א שהוזעקו למקום, איתרו אותו כשעל גופו סימני אלימות, אולם לאחר בדיקת גורמי מקצוע עולה כי ככל הנראה סימני האדמומיות שעל גופו הנם מאלרגיה בהשפעת מזג האוויר.

מהמשטרה נמסר כי במהלך טיפול באירוע, אנשים רבים התאספו סביב כוחות המשטרה וניסו באלימות לחלץ את הילד במהלך בדיקתו הרפואית תוך תקיפת השוטרים. עוד נמסר כי בסיוע כוחות יס"מ שהוזעקו גם הם לזירה, נעצרו שני חשודים ביניהם אביו של הילד, בחשד לתקיפת השוטרים והפרת סדר במקום. כמו כן, האב נחקר  בחשד לרשלנות והזנחה

במשטרה הוסיפו כי הילד הועבר אל תחנת המשטרה ובליווי סבתו נשלח להמשך בדיקתו הרפואית, זאת לאחר שהשוטרים רכשו בעבורו בגדים חמים בשל הקור השורר בירושלים. דיווח הועבר לגורמי הרווחה בעיריית ירושלים.

מעיריית ירושלים נמסר למעריב: "הילד פונה באמבולנס בלווית שוטרים ופרמדיקים למרכז חירום לילדים נפגעי עבירה בירושלים, שם פגשו אותו עובדים סוציאליים המבצעים בשעה זו הערכה של מצבו ביחד עם המשטרה, ובסיומה הם יעבירו דיווח למחלקת הרווחה של העירייה להמשך הטיפול בילד".

הילד לא נמצא עם מבוגרים מקהילתו אלא רק עם אנשי מקצוע בשלב זה. מבדיקת מעריב מול גורמי הרווחה שמטפלים במקרה עולה, כי לאחר הערכה ראשונית הוא אובחן עם תגובה פוסט-טראומטית והנסיבות עדיין אינן ברורות. חקירת ילדים תנוהל במרכז החירום בשעות הקרובות.