תושב עכו מור ג'נאשווילי, אשר הותקף על ידי עשרות ערבים שניסו לבצע בו לינץ' במהלך הפרעות בעיר בזמן מבצע "שומר החומות", שוחח היום (רביעי) עם אראל סג"ל ודוד ורטהיים ב-103FM. ג'נאשווילי זעם על ראש העיר עכו שמעון לנקרי, שתקף עיתונאים כי העיזו לסקר את הפרעות שהתרחשו בעיר.

ג'נאשווילי הגיב לדברי ראש העיר ואמר: "הרגשתי שאני צריך שקית הקאה כי אני עוד שניה פשוט מקיא, חלחלה עברה בי, זעם רב הוא תעודת העניות של כל ראשי הרשויות במדינת ישראל, זה פשוט היה מחליא ודוחה לשמוע את זה. עד עכשיו כולי בעצבים וכעס. היוצרות התהפכו זה לא אמיתי".

ג'נאשווילי הוסיף: "ראש העיר מנסה לשדר עסקים כרגיל, הוא פוחד מחברי מועצת העיר. חבר מועצת עיר יושב במועצה שלו ואומר בפה מלא בלי פחד ובלי שום מצמוץ בטלוויזיה, אנחנו נצא שוב לרחובות בכל סוגייה פלסטינית, וראש העיר מנסה להשתיק את הקול היהודי את הזעקה של היהודים את הדם שלי שנשפך. מי שמוציא את הזעקה שלי זה יאיר קראוס שאני שולח לו כל יום הודעות תראה מה קורה. הרכילויות שראש העיר טוען זה רכילויות של פצוע לינץ', של תושבי עיר שמדברים מדם ליבם. תושבים לא יכולים לצאת לבחוץ מרוב פחד".

בסיום קרא לראש העיר עכו להתפטר: "אני רק רוצה להגיד, כולנו צריכים לחזק את יאיר קראוס הוא אפילו קיבל חיזוק ממירב בן ארי שיודעת כמה הוא עובד קשה למען עם ישראל, תושבי עכו, ושראש העיר לנקרי צריך להתבייש ולהתפטר. הוא שופך את דמנו פעם אחר פעם בין אם כשהוא נותן לחברי מועצת העיר להתבטא ככה ובין אם כשהעיר בערה הוא היה באולם אירועים. הוא צריך להתבייש ולהתפטר".