משרד הרווחה והביטחון החברתי מגדיל את המכסה השנתית של שירותי תרגום לשפת הסימנים, תמלול או תיווך תקשורת לציבור הזכאים בעלי מוגבלות חמורה בשמיעה.

הזכאים למכסה של 45 שעות שנתיות יקבלו מעתה 70 שעות שנתיות, והזכאים למכסה של 61 שעות שנתיות יקבלו מעתה 90 שעות שנתיות. 
החל משנת 2002 המשרד מספק שירותי תמיכה בתקשורת לאנשים חירשים וכבדי שמיעה. מטרת השירותים היא לאפשר לכבדי השמיעה תקשורת עם הסביבה השומעת, לשפר את התקשורת בתוך קהילת האנשים החירשים וכבדי השמיעה ולעודד מיצוי זכויות.

מנהלת תחום השירותים הישירים לחירשים ולכבדי שמיעה במשרד הרווחה אסתי גולדבלט מסרה: "בעקבות פעילות ודיונים של משרד הרווחה והביטחון החברתי עם משרד האוצר, ופעילותה של ח"כ שירלי פינטו (ימינה), התקבלה ההחלטה המשמעותית להגדיל את מכסת השעות לאנשים עם מוגבלות חמורה בשמיעה. אנו פועלים בצורה נרחבת למיצוי כלל הזכויות המגיעות לחירשים ולכבדי שמיעה באמצעות התוכניות השונות, המענים והשירותים הישירים להם ולבני משפחותיהם".

מנכ"לית משרד הרווחה והביטחון החברתי סיגל מורן הוסיפה: "הגדלת מכסת השעות לחירשים ולכבדי שמיעה היא פעולה הכרחית וחשובה. התקשורת היא כלי חיוני לשילוב ולתפקוד בחברה ובקהילה, והגדלת המכסה תאפשר את מיצוי ואת מימוש הפוטנציאל הגלום בכל אדם. אנו פועלים ונמשיך לפעול כדי למנף את המענים הקיימים ולדאוג לרווחתם ולאיכות חייהם של אנשים עם מוגבלות חמורה בשמיעה".