האם ראוי שהממשלה הצביעה על חוק החשמל יחד עם הרשימה המשותפת? תלוי את מי שואלים. הבוקר (רביעי) ניהלו בן כספית וינון מגל דיון בנושא, ב-103FM. לאחר מכן, דנו בשאלה, האם בנט מדליף חומרים מדיוני הקבינט?

בפתח הדיון על חוק החשמל, עליה מצביע מליאת הכנסת, אמר ינון: "אתם מוכרים את הנגב בשביל פוזיציה, בשביל השלטון. גועל נפש".

כספית השיב: "אני שומע בנאומים שלך כמה אתה אוהב להגיד את המילה אני".

ינון: "אני אומר אני, ואני מסתכל במראה וסופר לייקים. אני גדול ויש לי הערצה ויש לי מקום בליכוד, אנשים מתים עליי ועפים עליי. אני אומר את האמת ומייצג את החרדים, המסורתיים והמזרחים והדתיים, ואני, ואני ואני. אני מבסוט מעצמי ונהנה מהחיים. יש לך בעיה?".

בן: "יופי. אני חושב שהבעיה לא אצלי. אני סך הכל מנסה להסביר לך, זה לא שאני שמאמין למנסור עבאס, זה הפיד של עמית סגל, זה אתם. בוודאות, גם אתה, כשאתה לבד בלי מראה, אתה יודע שמנסור עבאס צודק".

ינון: "שיבוא לפה לפוליגרף. אתה אומר לי בוודאות מה אני חושב?".

בן: "לא להתנפח, לא לצווח, הכל בסדר, כל מה שאני אומר זו רק הדעה שלי".

ינון: "למה כל השמאלנים האלה שולחים הודעות אני בצד של בן אבל אוהב אותך, תסביר לי למה?".

בן: "נשמה שלי, ההבדל בינך לביני שאני לא מקריא לך את הודעות של אנשי ימין שאומרים לי שהם בצד של ינון, אני לא הסיפור. אתה כן".

ינון: "יש הבדל אחד קטן. ההבדל שלי יש מודעות ולך אין מודעות. אתה הבנאדם עם הכי פחות מודעות עלי האדמות. מאז שאני תינוק עולל לא פגשתי אדם עם חוסר מודעות כמו שלך, זהו לא פגשתי".

לאחר מכן, פנה ינון על מנת לתקוף את הממשלה: "אני מבין שיש רוב עם הרשימה המשותפת לחוק החשמל, הבנת בן? הם מעבירים את החוק עם המשותפת, להכשיר פה עשרות אלפי בתים של ערבים. גועל נפש של ממשלה. מדהים, פשוט לא ייאמן, זה הצורה שלכם".

בן: "גועל נפש, בתים של ערבים".

מיד לאחר מכן, עברו להתווכח על דבריו של ראש אמ"ן, שאמר בישיבת הקבינט כי "הסכם גרעין עם איראן עדיף לישראל מכישלון השיחות". ינון אמר: "הייתה אתמול הדלפה מהקבינט, על כך שראש אמ"ן אומר שהסכם יכול להיות טוב. תגיד לי, בנט בזמנו אמר שהוא נגד הדלפות ושצריך פוליגרף. גם הפעם או שהפעם בנט הדליף? עכשיו הוא עושה הכשרה לקראת הסכם בינלאומי של הסדר גרעין, אז הוא הדליף שראש אמ"ן חושב שהסדר זה טוב. נראה לי שמי שיש לו אינטרס להדליף מהקבינט את ההודעה הזאת זה רק בנט".

בן השיב: "אתה רוצה לעשות מצוד אחר מדליפים? אני מאחל לך בהצלחה. הידיעה עצמה מאוד מעניינת. בסוף מה שחשוב, רציתי שנדבר על זה, אבל שכחתי. דיברנו על דברים יותר מעניינים כמו "אני, אני ואני". בסוף אם ראש אמ"ן הנוכחי חושב, כדי לדייק, הוא חושב שהחזרה להסכם בין איראן למעצמות עדיפה על קריסה, כנראה שיש לו נתונים שמראים שבקריסה, האיראנים פשוט ימשיכו לדהור לפצצה".

ינון: "אז עכשיו הממשלה הזאת גם רוצה הסדר ובנט מדליף כנראה את זה ומכין לעצמו אליבי".

בן: "הממשלה הזאת לא רוצה הסדר, היא רוצה לבלום את איראן שלא תגיע לגרעין, כמו כל ממשלה שרצתה את זה".