משה חג'בי בן ה־60 התמוטט אתמול במהלך מבחן נהיגה בשדרות, ופונה לבית חולים ברזילי שבאשקלון, שם קבע הצוות הרפואי את מותו. ביתו, עו"ד ירדן חג'בי חיון, שוחחה הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM וסיפרה על התחושות הקשות. 

"לפני שנתיים, אבא נפל במוסך והיה לו דימום בראש, הוא החלים מזה בנס. הוא היה בן אדם מאוד חזק, מאוד חסון, עשה הליכות, אהב את הטבע, הוא ניהל ענף נוי בכרמיה, באמת אדם חזק ולכן כולנו הוכינו בתדהמה", אמרה.

לדבריה, הרלב"ד ביקשה ממנו לעשות טסט כדי לשמור על הרישיון, לראות שהכול תקין. "לנו הוא שידר שהכול כרגיל, אבל גילינו בדיעבד מחברים, שהוא היה מאוד לחוץ מהטסט. הוא קם ב-6 בבוקר הלך לעשות שיעור רענון, ואחריו החל בטסט ובמהלכו הוא התמוטט פשוט, וכולנו לא הבנו מה קרה, איך זה קרה. אנחנו באמת בשוק כי זה לא דבר שהיה בכלל בתכנון". 

"אין לנו מושג מה באמת קרה, לא דיברנו עם הטסטר וגם לא ראינו חדשות. אולי בהמשך שנהיה יותר חזקים, יהיה לנו את האומץ להרים אליו טלפון ולדעת באמת מה היה שם. זו טרגדיה, אין לי מילים אחרות להגדיר את זה כי זה לא משהו שהיה צפוי בכלל. פשוט אין לנו מילים, אנחנו בעצמנו בשוק טוטלי. אנחנו מקווים שאנחנו בחלום בלהות, אנחנו לא קולטים בכלל את העניין", שיתפה.

"אבא עבר דברים קשים בחיים, הוא היה לוחם צנחנים הוא עבר מלחמות. זו טרגדיה כי הוא באמת מלח הארץ, פטריוט אמיתי, איש משפחה", סיכמה.

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM