מלחמת רוסיה-אוקראינה: בצל המשך הלחימה והפלישה הרוסית, ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש אמש עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. בתוך כך, הפך בנט לראש המינה הראשון בעולם שמבקר במוסקבה ונפגש עם פוטין מאז תחילת המלחמה. בעקבות כך, מהדורת חדשות 13 ערכה הערב (ראשון) סקר ובדקה את דעת הציבור לגבי הפגישות המדיניות, הנכונות של ישראל לתווך בהפסקת האש, קליטת הפליטים ואף מי ינהל את המשבר בצורה טובה יותר, בנט או בנימין נתניהו?

השאלה הראשונה, התייחסה לביקורו של בנט ביום שבת במוסקבה: "האם בנט פעל נכון שנפגש עם פוטין?" התוצאות הראו כי 48% ענו עליה באופן חיובי, 34% ענו כי בנט לא פעל נכון, ו-18% ענו שאינם יודעים. לאחר מכן, השאלה התייחסה לדיווחים כי בנט הציע את עצמו כמתווך להפסקת האש בין רוסיה לאוקראינה, ובדקה האם הציבור חושב שישראל צריכה לקחת חלק פעיל בתיווך? התוצאות העידו כי 52% חושבים שיש מקום לישראל לתווך בהפסקת האש, 32% חושבים שלא, ו-16% ענו שאינם יודעים.

בהמשך, השאלה התייחסה לקליטת הפליטים, והאם על ישראל לקלוט אותם. זאת, לאחר ששרת הפנים איילת שקד הצהירה כי בכוונתה לגבש מדיניות מאוזנת יותר לקליטת אוקראינים ארצה. התוצאות הראו כי 55% תומכים בקליטת פליטים אוקראינים עם הגבלה, 26% ענו כי יש לקלוט אותם ללא הגבלה, ו-15% ענו כי לדעתם אין צורך לקלוט פליטים כלל.

לאחר מכן, שאלו "מי ינהל את המדיניות הישראלית במשבר רוסיה-אוקראינה בצורה טובה יותר?" התוצאות הראו כי 49% חושבים שיו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, היה מנהל בצורה טובה יותר, כ-23% בלבד ענו שראש הממשלה, נפתלי בנט, 13% ענו כי אף אחד מהם, ו-15% ענו שאינם יודעים.

בסיום, נשאלה שאלת ההתאמה לראשות הממשלה. כ-50% ענו שבנימין נתניהו הוא המתאים ביותר להיות ראש הממשלה, כ-20% ענו שראש הממשלה הנוכחי, נפתלי בנט, כ-17% ענו ששר החוץ, יאיר לפיד, ו-12% ענו כי המתאים ביותר הוא שר הביטחון הנוכחי, בני גנץ.