אבל בציבור החרדי: הרב חיים קנייבסקי נפטר היום (שישי) בביתו שבבני ברק. מנהיגים חרדים ופוליטיקאים מכלל המפלגות ספדו היום ללכתו של הרב.

נשיא המדינה יצחק הרצוג: "יחד עם המוני בית ישראל, אני כואב את הבשורה המרה עם עלייתו של גדול הדור ושר התורה, הגאון הרב חיים קניבסקי לגנזי מרומים".

ראש הממשלה נפתלי בנט ספד: "ברוך דיין האמת. ביחד עם כל עם ישראל, קיבלתי בצער עמוק את הבשורה על מותו של גדול הדור, מרן הרב חיים קנייבסקי זצ"ל. חרף גדולתו בתורה ובציבור, הרב הקפיד לקבל תמיד בלב פתוח ובמאור עיניים כל אדם. הוא היה מנהיג ציבור אמיתי, אשר מביתו הצנוע בבני ברק הנהיג רבבות מעם ישראל - בחוכמה, ביישוב הדעת, בבקיאות נדירה. אני משתתף בצער המשפחה באבלה הכבד. יהי זכרו ברוך ונשמתו צרורה בצרור החיים".

שר הביטחון, בני גנץ, ספד בחשבון הטוויטר: "צער עמוק על לכתו של שר התורה, הרב שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים קנייבסקי ז״ל".

השר לשירותי דת, מתן כהנא כתב: "ניצחו אראלים את המצוקים ונשבה ארון הקודש. ברוך דיין האמת". 

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ספד: אש התמיד של אהבת ישראל ותורת ישראל שבערה ברב קניבסקי זצ״ל לא תכבה לעולמי עד. תנחומיי העמוקים מסורים למשפחתו היקרה. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו כתב: "יחד עם כל בני ישראל בארץ ובגולה אנו דומעים כואבים והמומים עם הסתלקותו לגנזי מרומים של רבם של כל בני הגולה מרן שר התורה הגאון הגדול רבי חיים קניבסקי זכר צדיק וקדוש לברכה".

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', כתב: "אבל וכואב עם כל עם ישראל על הסתלקותו של ארון האלוקים, גדול וגאון בתורה ובמידות, מנהיג הציבור הליטאי, הרב חיים קנייבסקי זצ"ל".