פסגת הנגב: הדיונים של שרי החוץ במלון 'קדמא' שבשדה בוקר התחדשו הבוקר ובסיומם נערכו הצהרות לתקשורת לסיכום הפסגה. בצל הפגישה, גל ווסקר, עובדת במלון "קדמא" בשדה בוקר, עוררה סערה כאשר העלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה איום כלפי שר החוץ, יאיר לפיד. על כך, היא הגיבה היום (שני) בשיחה עם נדב רוזמן ב-103FM.

הסטורי שהעלתה גל ווסקר ובו איום כלפי יאיר לפיד (צילום: 103FM)
הסטורי שהעלתה גל ווסקר ובו איום כלפי יאיר לפיד (צילום: 103FM)

הסערה פרצה בעקבות תמונה שהעלתה ווסקר, ובה שרי החוץ המשתתפים בפסגת הנגב, ואת הכיתוב: "למזלי הרב אני לא עובדת מחר, אחרת יאיר לפיד היה מקבל כדור בראש". ווסקר הגיבה על הדברים והתנצלה: "מדובר היה בדיבורים בלבד, אין ברשותי נשק. זאת הייתה אמירה ממש מיותרת, לא הייתי צריכה לעשות את זה ואני ממש מתנצלת שעשיתי את זה". לדבריה, "באמת שלא הייתה לי כל כוונה פיזית לעשות משהו. באמת שאין שום דבר מאחורי האמירה הזו".

בנוסף, היא ציינה כי הדברים שכתבה באותו סטורי היו "מיותרים וזה לא היה קורה בחיים. לא עכשיו ולא בעתיד. אני ממש מצטערת ומאחלת בשורות טובות". בתוך כך, המעסיקה של ווסקר, רשת המלונות ישרוטל, גינתה אתמול את הדברים ומסרה בתגובה כי "אנו רואים זאת בחומרה רבה ביותר וננקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו, לרבות אמצעים משמעתיים, עד לבירור העניין".