הותר לפרסום: רס"מ אמיר חורי, שוטר מג"ב שהצליח לנטרל את המחבל, יעקב שלום, תושב בני ברק ואב לחמישה, הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו ילד בן שנתיים ואלמנה שאמורה ללדת בקרוב. כמו כן נרצחו בפיגוע ויקטור סורוקופוט ודימיטרי מיטריק, שני אזרחים אוקראינים, אשר הגיעו לישראל ועבדו בה. אלו הם הנרצחים בפיגוע בבני ברק.

רס"מ אמיר חורי בן ה-32 מנוף הגליל פונה מהזירה לבית החולים בילנסון במצב אנוש לאחר שחתר למגע בזירה ונטרל את המחבל, שם נאלצו לקבוע את מותו. הוא שירת כסייר אופנוען בתחנת בני ברק במרחב דן של מחוז ת"א. השאיר אחריו הורים אח ושתי אחיות.

השתייך לפת"ח וריצה מאסר בישראל: זהות המחבל שביצע את הפיגוע הקשה בבני ברק

רס"מ ע' שניטרל את המחבל מהפיגוע בבני ברק. צילום: דוברות המשטרה
מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, שוחח הלילה עם רס"מ ע', השוטר שהגיע ראשון לזירת הפיגוע יחד עם רס"מ אמיר חורי, והודה לו: "אתם גיבורים! בזכותם ניצלו חייהם של אזרחים רבים".

לאחר מכן, שוחח שבתאי גם עם אביו של אמיר, ג'ריס חורי. הוא הביע צערו נוכח האבל הכבד שפקד את המשפחה, והוסיף: " לצד האסון הגדול חשוב לי לומר לך שהבן שלך הציל הערב את חייהם של אזרחים רבים. בנך הפך הערב למורשת וזיכרון של גבורה עבור מדינה שלמה".
כזכור, חמישה בני אדם נרצחו בפיגוע ירי שנמשך לשתי זירות שונות בבני ברק והתחיל סמוך לשעה 20:00. צוותי מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם של הארבעה ופינו לבית החולים בילנסון שוטר מצוות האופונעים שחתר למגע בזירה, גבר כבן 40 שנפצע אנושות, שם נקבע מותו.
דיאח עמרשה בן ה-27 מיעבד, הוא המחבל שביצע את הפיגוע הרצחני בבני ברק. הוא היה בעבר כלוא בישראל, ועבד כשוהה בלתי חוקי באחד מאתרי הבנייה בעיר.
בתמונות בכתבה נעשה שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר/עיתון זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]