בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (ראשון) את תוכניתם ב-103FM בהתייחסות להיתקלות בסמוך לג'נין, במהלכה חוסלו שלושה מחבלים ונפצעו ארבעה לוחמי ימ"מ, ביניהם אחד באורח קשה. "למה סיכנו את לוחמי הימ"מ כשיודעים שיש פה חוליה בדרך לפיגוע?", תהה ינון. 

בן: "זה באמת לא ראוי לתשובה". 

ינון: "לא ראוי לתשובה? כשיש שוטרים פצועים, זה לא ראוי לתשובה למה סיכנו אותם? אנחנו שוב בתחרות הצבא המוסרי בעולם שמסכן את החיילים והשוטרים שלנו שעכשיו חלקם שוכבים בבתי חולים?".

בן: "אתה יודע מה היה שם? אתה יודע מה היו הנסיבות? אתה יודע הרי שבאירוע כזה, די חשוב להביא אותם בחיים". 

ינון: "למה חשוב להביא אותם בחיים? חשוב להביא אותם מתים". 

בן: "אני לא יודע אם זה בורות או משהו יותר גרוע. מה אתה רומז? שרונן בר, ראש השב"כ והמפכ"ל שבתאי שאחראי על הימ"מ, הם מה עכשיו? שמאלנים? על זה אתה מנסה לרמוז? אתה לא מתבייש?".

ינון: "אני לא מתבייש. אתה בתחרות הצבא הכי מוסרי בעולם שגורם לזה שמסכנים חיילים ושוטרים שלנו, אז בעיניי הוא הופך להיות לצבא הכי פחות מוסרי בעולם, ואני מצפה מהמערכת שכשיש מכונית עם מחבלים בדרך לפיגוע שיסכלו אותה מהאוויר ולא יסכנו את לוחמי הימ"מ. אם סיכנו את לוחמי הימ"מ בגלל איזשהו רצון להיראות מוסריים, אז זה לא בסדר וצריך לשמור קודם כל על החיים והבריאות של החיילים והלוחמים שלנו". 

בן: "לבוא עכשיו בבוקר הזה כשאתה לא יודע כלום, ולהטיל את הרפש הזה, הכל כך עלוב ובזוי בכוחות הביטחון שלנו, כשאתה לא יודע מה היו האינטרסים. אז עכשיו גם הצבא בוגדניים וכולם שמאלנים. זה כל כך נורא. זו המורשת של נתניהו שהיא הסיכון הקיומי האמיתי שלנו, שגם באירוע כזה אתה מנסה פה לתקוע טריזים. תעשו תחקיר ב'ערוץ 14' ותתפסו את 'הבוגד' בשורות או הצבא או השב"כ או הימ"מ, או שזה בכלל בני גנץ שהוא סוכן - לא העוזרת בית שלו - אלא הוא עצמו סוכן איראני ותניח לי". 

ינון: "לא אמרתי שמאלנים ובוגדים. בשם מי נפגעת? אני אומר פה דבר נורא פשוט, תבדקו את העניין. אם היה אפשר לחסל אותם או לסכל אותם מן האוויר ולא עשו את זה, ובגלל זה נפצעו חיילים ושוטרים, זה לא בסדר, פשוט מאוד. מה לא ברור? מה, אתה לא מסכים איתי? לא הבנתי". 

בן: "לא, אני לא מסכים איתך. קשה לי אפילו לשמוע את השטויות האלה". 

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM