הרשת געשה מאז סיקורה של עיתונאית כאן 11, הדס גרינברג, את זירת הזוועות בעיירה בוצ'ה באוקראינה. אלא שלאחר סיקורה, נשמעה ביקורת הן באשר לפרטי לבושה במהלך השידור והן באשר להיעדר הקרדיט לצלם שתיעד אותה. עיתונאי זמן ישראל, אמיר בן דוד, כתב על כך טור אותו כינה "פשע מלחמה כ'סטורי'". לאחריו נשמעה ביקורת גם מצד עורכת האתר, בירנית גורן, שביקרה את הלק המסודר של גרינברג במהלך השידור.

צמד שדרני 103FM, בן כספית וינון מגל, פתחו הבוקר (שלישי) את תוכניתם בהתייחסות לכך: "היא העיתונאית הישראלית היחידה שהגיעה לבוצ'ה והיחידה ששידרה משם", גרס ינון. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מגל התייחס לביקורת שנכתבה בין היתר על ידי העיתונאית בירנית גורן, שנגעה לשיערה המסודר והלק של גרינברג, והוסיף: "רק נשים פמיניסטיות יכולות להיות כל כך רעות. הולכת כתבת, אישה, מביאה הישג עיתונאי אדיר, היחידה מהתקשורת שנמצאת שם באירוע, ולה מפריע שהיא אסתטית עם לק בציפורניים או לא יודע בדיוק מה היא כתבה שם. מה יש לכן? מה קרה?".

כספית מצדו ציין כי הוא מסכים עם מרבית דבריו של מגל, פרט לשיח בגנותן של נשים פמיניסטיות. הוא הוסיף ושיבח את העיתונאית טלי בן עובדיה, על כך שיצאה נגד בירנית, ואמר: "היא מודל לאישה חזקה שהגיעה רחוק במקצוע שלנו ולא רואה אף אחד ממטר. היא עושה להן את המוות וכתבה לבירנית 'תתנצלי'". 

כספית המשיך וציטט את בן עובדיה, שכתבה: "ו־'לתשומת לבם של בירנית גורן ואמיר בן דוד מהחדר בתל אביב אולי קשה להבחין אבל נותרו לא מעט עיתונאים ישראלים באוקראינה. הם לא חזרו הביתה כבר שבועות והם מתארים את מוראות המלחמה הזו לפעמים גם בגוף ראשון. אבל עליהם לא תעזו להתגולל כמו על הדס גרינברג. סורי לא בדקתי להם את המניקור ג׳ל'".

סייעה בהכנת הידיעה: עופרי גליכמן, 103FM.