עשרות אלפי נוסעים עברו ויעברו במהלך חג הפסח וחול המועד בנמל התעופה בן גוריון. מנהל נמל התעופה, שמואל זכאי, שוחח הבוקר (ראשון) עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM והתייחס לעומסים החריגים: "הנוסעים על דלפקי הרישום לטיסה, בדיקות מסמכים, בדיקות אנטיגן וכן הלאה. נוסעים מגיעים, כנראה בגלל שהם רואים, שומעים ונלחצים, חמש שעות לפני הטיסה. דלפקי הרישום לטיסה נפתחים רק 3.5 שעות לפני ההמראה, אין שום טעם להגיע לפני".

"אני קורא לאנשים לא לעשות את זה. זה תלוי באיזה חברה אתה טס, מתי אתה מגיע ובאיזו שעה הטיסה, אבל בסך הכל מהרגע שנכנסים לטרמינל עד הרגע שמגיעים לארץ המובטחת, שהיא הדיוטי פרי, זה לוקח בערך שעה וחצי. מי שטס באל על אני מאוד ממליץ לו לעשות תהליך טרום טיסה, מי שעושה את זה יכול להגיע תוך חצי שעה לדיוטי פרי, מקסימום. המאמץ שווה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>  

לדבריו, "אנחנו בסוף החודש הזה או בשבוע הראשון של חודש מאי נפתח את אותו הדבר גם בשדה התעופה בחיפה לטובת תושבי הצפון. זה באמת יכול להקל מאוד על מי שיעשה זאת. הרבה מאוד יהודים גם מצרפת וגם מארצות הברית הגיעו לישראל, אז ביום ראשון הבא כולם יחזרו הביתה אחרי חופשת הפסח, אחריה ניכנס לתקופה של רגיעה". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm