אירוע חריג התרחש באחד מבתי הספר בפתח תקווה. הורה לתלמיד כיתה ח' באחת מחטיבות הביניים בעיר תקף, על פי החשד, תלמיד אחר בן כיתתו של בנו, חנק אותו בחוזקה ואיים עליו שירצח אותו אם ימשיך להציק לכאורה לבנו.

על פי החשד, גם אחד מילדיו של החשוד איים על אותו קטין: "אני אהרוג אותך". כך, לטענת המתלונן, אמר לו אחיו של בן כיתתו. האירוע החמור התרחש שלשום עם סיום הלימודים סמוך לבית הספר, בשעה שההורה ובנו הבוגר יותר ארבו לקורבן, רדפו אחריו והאשימו אותו בכך שהוא מציק לבן משפחתם.

דודו של התלמיד המותקף סיפר: "האחיין שלי התקשר אליי ואמר לי שאחד ההורים, אבא של תלמיד שלומד איתו בכיתה, תקף אותו. האב של אותו ילד הדף את האחיין שלי, הצמיד אותו לגדר וחנק אותו, כשהוא מאיים עליו שירצח אותו. יש על הצוואר שלו סימנים של כל האצבעות של האב". 

הדוד הוסיף: "פניתי לבית הספר, והם אמרו לי שהם בדקו את הסיפור. לדבריהם, לא היה כלום. הגעתי לבית הספר ורכז השכבה אמר שלאחר בדיקה נוספת התברר כי לא היה כלום בין שני התלמידים. הגשתי תלונה במשטרה כבר באותו היום. האב עוד לא נחקר. אני לא מבין איך מקילים ראש בסיפור כזה". 

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "משרד החינוך מתייחס בחומרה רבה לכל מקרה אלימות של הורים. המשרד יפעל בהתאם לכל המלצה שתתקבל על ידי המשטרה".

במשטרה אמרו: "אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהוא, ובהתאם כל תלונה המתקבלת בהקשר זה נבדקת ונחקרת ביסודיות ובמקצועיות, וכך נעשה גם במקרה זה. עם קבלת התלונה פתחה המשטרה בחקירה, ובמסגרתה יבוצעו כלל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת".