עשרות כיסאות גלגלים הוצבו אתמול במקומות מרכזיים בתל אביב במסגרת פעילות מיוחדת של עמותת בית הגלגלים, הפועלת כבר יותר מ־42 שנים לסייע לאנשים עם מוגבלות. בכיכר הבימה, מתחם שרונה, רמת החייל, נמל תל אביב, מוזיאון תל אביב, מתחם מידטאון, כיכר רבין ובאתרים הומי אדם נוספים הוצבו הכיסאות, ועליהם מדבקה, שבה נכתב: ״לכל אחד יש זכות לחלום ולהגשים״. זאת כחלק ממהלך שיזמה העמותה במסגרת שבוע מיוחד לגיוס משאבים, אשר בו מתנהל קמפיין גיוס המונים וערב התרמה.

העוברים והשבים שהבחינו בכיסאות נפגשו עם מתנדבי העמותה, כמו גם עם חניכים ובוגרים עם מוגבלות, שמהם שמעו על חייהם ועל החלומות שאותם הם מבקשים להגשים. מטרת הקמפיין היא לגייס מאות אלפי שקלים, שיסייעו לעמותה להרחיב את פעילותה ולשלב בתוכניות שלה יותר אנשים עם מוגבלות עד לסוף שנת 2022.

לדברי יונתן קרני, מנכ"ל בית הגלגלים: "אנחנו מהווים בית לצעירים ובוגרים עם מוגבלות פיזית, פועלים בפריסה ארצית ומהווים מקום של מפגש, חוויה והעצמה לאוכלוסיות שונות מכל חלקי החברה הישראלית. יצאנו לקמפיין גיוס המונים כדי להרחיב ולהעמיק את הפעילות שלנו, וניתן למצוא מידע על הקמפיין ברשתות החברתיות או באתר Jgive".

לתרומות