כליל קמחי בן ה-32 מתל אביב הוא הצעיר שנהרג אתמול לאחר שנשאב לבולען שנפער בבריכה בחצר בית פרטי ביישוב כרמי יוסף שבשפלה. האירוע התרחש במהלך מסיבת בריכה של אנשי חברת השיווק הדיגיטלי בה עבד, והחברים והקולגות מתקשים להאמין שהאיש והחבר שחגג איתם בבריכה כמה רגעים לפני כן, לא ישוב יותר.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 
בתום שעות של חיפושים: אותרה גופת הגבר שנשאב לתוך בולען בבריכה פרטית בשפלה
הותר לפרסום: כליל קמחי הוא ההרוג באסון הבריכה בכרמי יוסף

"לא היית סתם אוהד, היית פנאט אמיתי", כתב בפייסבוק אלירן קוויט. "תמיד ניסית לעזור ולתרום ליציע, עוד בימי השחקן. מסתכל על הודעות מלפני 11 שנה וזה ולא נתפס. גם בשנים האחרונות שכבר פחות היות מעורב כמו שבעבר היית ממשיך לשלוח הצעות לשירים ותפאורה.
זה לא נתפס שככה בנאדם הולך… תשמור עלינו מלמעלה ותשלח לנו חיוכים לעולם. יהי זכרך ברוך".

"כואב הלב. אתה ההוכחה שצריך להגיד לאנשים יותר את הדברים הטובים שאנחנו חושבים עליהם", כתב סער גבע. "אני זוכר שיחה שהייתה לי עם שמוליק לפני שנה ודיברנו עליך ועל כמה אתה מוכשר ואיך אתה מתבטא. למרות שאני כבר לא צורך הרבה פייסבוק עקבתי מקרוב אחרי הפוסטים המעניינים שלך ואחרי התהליך שעברת - היצירתיות, הבגרות, האכפתיות. היית ילד עם אופי והפכת לגבר עם אופי. אני זוכר שחשבתי אחרי הפוסט האחרון שלך שלא רחוק היום שבו תכתוב ספר. איך שדיברת על הדירה שלך, ועל איך שמתרגלים לדברים, ועל החיים. היית מדויק וריגשת אותי".

"אין אפילו איך לדבר על הדרך הנוראית שבה מצאת את הסוף שלך, לא מאחל את זה לאף אחד ובטח לא לנשמה טהורה שכמוך", המשיך גבע. מקרים כאלו באמת גורמים לי לחשוב מה אלוהים? איזה אלוהים? איך?".

עוד כתב: "לפני שנתיים+ שלחת לי שאמנם אנחנו לא הכי קרובים אבל אתה אוהב אותי ומעריך אותי, אז אני מצטער שלא יצא לי להגיד את זה חזרה - אני גם אוהב ומעריך אותך ואתה דוגמה לאיך כל אחד צריך להתנהג. סליחה שלא אמרתי לפני. פעם אחרונה שדיברנו הייתה ביומולדת שלי שכרגיל לא פספסת עם ברכה אישית, יצירתית ונעימה שעושה טוב בלב. נגעת בי, ובעוד המון. מלא אהבה ותנחומים לכל החברים שלך שלצערי אני יודע איך הם מרגישים וירגישו. אור, ברוך, מתן, יוגב, עודד וכל החברים והמשפחה - שולח חיבוקים. אתה הוא היפה מבפנים ומבחוץ אחי".

דולב חיות כתב: "לא נתפס. אין מילים לתאר את ההלם והצער. לא הכרנו אישית אבל מהמעט בתור קולגה/לקוח/חבר זכיתי להכיר בן אדם משכמו ומעלה, שנון ואינטליגנט שמפרגן בכל דרך אפשרית. מקווה שתצחיק אותם שם למעלה כמו בשיחות זום שלנו. נוח על משכבך בשלום". 

גם ולדי רטמן התקשה לקבל את הבשורה הקשה אודות מות חברו: "כשקראתי בחדשות וראיתי את הסרטון, לרגע לא חשבתי שזה יפגוש אותי בפאן האישי", כתב. "אחרי שראיתי שאתה ההרוג בתאונה הנוראית הזו ובמקרה המצער הזה נעצרה לי הנשימה. לא חושב שהיה אדם ברחוב בתל אביב או במקום שדרכת בו שחשב עליך משהו רע. בתור אדם שפוגש המון אנשים ביום יום בחיי, אותך מזה שש שנים תמיד זכרתי ככוכב מאיר מינימום שווה ערך לכוכב הצפון שמכוון אותך איפה אתה נמצא ולאן צריך ללכת. מאז שדיברנו וסבלטתי לתקופה קצרה את החדר ולאורך השנים בשיחות שהיו לנו והקשר שנוצר. גיליתי אדם שמלך הארץ זה מילה קטנה לידך. בכיתי מלראות שאתה זה שהלך בטרם עת".

"אלוהים באמת לוקח את הטובים ביותר מוקדם מידי", המשיך. "כנראה אתה אחד המלאכים ששומר עלינו מלמעלה .המילים שכתבת והדברים שאמרת לאורך השנים היו מהנשגבים שבנאדם יכל לחשוב מרוב שהיית מבריק, הנתינה והאהבת חינם שלך ממה שהכרתי היא מעל למה שאדם יכל להגיע אליו. כמות הטוב שהייתה בך נזקפה לטובתך ככף זכות תמיד בכל איש ואדם שהיה בנמל וברחובות תל אביב מאז שעברת לעיר ולאנשים שהפנית אליהם היה מחסור במילים טובות ודעה חיובית כלפיך .כואב לראות שאלוהים לקח אותך בטרם עת. תמיד אמרתי לך שאתה תגיע לגדולה. האמנתי בך וביכולות שלך שנשמע עליך כובש את העולם כמו שכבשת לבבות של אנשים ברחבי המדינה ובכל מקום שהלכת אליו.
אח וחבר יקר מקווה שאתה עכשיו עם אלוהים ושומר עלינו מלמעלה בחלקה המובחרת עם גאוני הדורות והצדיקים.אין הרבה אנשים כמוך שפגשתי לאורך הדרך. תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים".

בתוך כך, נווה, אחיו של כליל, סיפר ל"וואלה!" כי הוריו לא ידעו שהוא הלך למסיבה. "ההורים היו בדרך לסופר כששוטר התקשר", שחזר נווה. "השוטר שאל איפה הם, אמר שיבואו לבית ושהם יחכו להם שם". "בשלב הזה אבא חיבר בין הנקודות, ראה את הכתבות שהתפרסמו והבין שמדובר בכליל".