בן כספית וינון מגל פתחו היום (רביעי) עוד בוקר סוער עם תוכניתם ב-103FM. לאחר שבן טען כי לא נחתם הסכם גרעין חדש עם איראן בין היתר בגלל התערבות ישראלית, הוא השמיע לינון קטע שמע של המשפטן ערן שנדר, מה שהרגיז את ינון: "אתה מרדים לנו את הצופים". בתגובה ענה לו בן כי "אני מרדים אותם הרבה פחות ממך שעשית בחמש הדקות הראשונות של התוכנית", ינון תקף אותו בחזרה: "יאללה חפרת, איזה נודניק נהיית".

מגל טען כי "ארגון פשע פועל כדי להרשיע את נתניהו" - וכך הגיב כספית

בן כספית לינון מגל: "שקרן נאלח, אתה יכול לקפוץ לי"

"אתה מטרחן בשם האג'נדה שלך, האג'נדה מעוורת לך את השיקולים המקצועיים. אתה כמו זהבה, אני חוזרת אני חופרת, יאלה חפרת, הבנו את מה שהוא אמר", טען ינון לאחר שבן המשיך להתעקש כי הסינק יושמע עד לסופו. בתגובה בן תקף אותו בחריפות: "אני לא רוצה להגיע לשלולית הזבל שבה אתה רובץ. כל ההגדרות שלך אותי אני מקבל, אני לא נפגע כמו ילד כשאני מעז להעיר לך משהו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בשלב זה פנה אליו ינון: "עכשיו תשמע איך עושים רדיו". בתגובה המשיך בן להתבטא קשות כנגדו: "מרוב שאתה יודע לעשות רדיו, אתה לא שם מיוט בטלפון. כל פעם שתטריל אותי אטריל אותך חזרה, אתה איש מתועב, עכשיו תמשיך. בפעם הבאה שתפריע לסינק שלי, אתה לא תשמיע שום סינק. אם לא תלמד את זה בטוב, תלמד את זה ברע. אני מקשיב לך תמיד, שומע עד הסוף, ואתה לא מסוגל לעשות את זה עד הסוף. אתה יודע למה? אתה איש מתועב". 

לאחר מכן, ינון השמיע לבן קטע שמע מתוך הראיון שערך עם עו"ד יהודה שפר, בכיר לשעבר בפרקליטות, ולאחר מכן פנה אליו: "מה מתברר? מאוחר יותר חשף אלי ציפורי שהאיש קיבל 50 אלף שקל כדי לייצג אותם מול משה סעדה בתביעה שלהם מול הפרקליטות. האדם לא חשב לעשות גילוי נאות שהוא קיבל 50 אלף מהפרקליטות כדי לייצג אותם, זה רק מראה לכם את רמת האתיקה של האנשים האלה בפרקליטות. הוא היה בפרקליטות והוא משפרר אותם, ואינו מוצא לנכון לעשות גילוי נאות. הבנת? תודה".

"אשמח אם הוא יגיב על זה, הוא עורך דין, זה תפקידו, ואם כך הוא היה צריך להגיד את זה, כמו שהיה צריך להגיד שאותו משה סעדה פרש ממח"ש לפני בחירות יומיים לפני הדדליין בטיימינג מושלם. פתח טוויטר וכנראה רץ בבחירות", ענה לו בתגובה בן, שהוסיף: "בגילויים נאותים אנו לא חזקים בשתי היממות האחרונות. אף אחד עוד לא קרא את תגובת הפרקליטות".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103FM.