ראש ממשלת ישראל יאיר לפיד צפוי להיפגש עם נציבת שב"ס והשר לביטחון פנים עמר בר לב בנוגע לפרשת הסרסור בסוהרות בכלא גלבוע. כאמור, על פי החשד אסיר ביטחוני, בסיוע של סוהרים, ביצע עבירות מין חמורות בחיילות עת ששירתו כסוהרות. הסוהרות החיילות הועברו לידי אסירים ביטחוניים, לצרכים שונים וקידום מטרותיהם, במסגרת ההתנהלות בכלא.

המשטרה חוקרת חשד שאסיר ביטחוני ביצע עבירות מין חמורות בחיילת
 
ליברמן דורש מלפיד: להקים בהקדם ועדת חקירה לחשד לאונס בכלא גלבוע

כזכור, לאחרונה נפתח קמפיין מימון המונים ברשת עבור הילה (שם בדוי), הסוהרת שנפגעה. "מאז האונס חיי הם גיהנום, מנסים להשתיק אותי! עזרו לי במאבקי לחשוף את האמת. חיילות צה"ל שלנו אינן הפקר", נכתב בדף הקמפיין.

בהמשך דבריה היא חשפה כי צוות הכלא היה מודע להכל: "ועכשיו אגלה לכם את הנורא מכל. תתכוננו כי זה מטלטל יותר ממה שסיפרתי עד עכשיו. המפקדים שלי, חברי הסגל שלי, שחשבתי שהם אמורים לשמור עלי, מסרו אותי לידיו של אותו מחבל. הם דאגו שאשאר איתו לבד, בניגוד לנהלים הברורים כדי שהוא יוכל לפגוע בי באכזריות ולהתעלל בי מינית שוב ושוב, ולא רק בי, גם בעוד חיילות סוהרות רבות".

עו"ד קרן ברק, אשר מייצגת את הנשים שנפגעו בפרשת הסרסור בסוהרות, מסרה: "אני מלווה פרשה חמורה זו מקרוב כבר מספר שנים. מדובר במקרה מזעזע, מהחמורים שאירעו במדינת ישראל לחיילות במסגרת שירותן הצבאי. מפקדים במדינת ישראל סרסרו בחיילות צה"ל ובסוהרות ביחד עם מחבל פעיל טרור עם דם על הידיים לצורך סיפוק צרכיו המיניים".