מסע הלווייתו של הרב יצחק טוביה וייס ז"ל, שנפטר במהלך סוף השבוע, נערך היום (ראשון) בירושלים החל בשעה 10:00 בבוקר. המסע, שכלל קהל גדול במיוחד, יצא מביתו בגבעת משה, ונמשך דרך שכונת מאה שערים, סולטן סולימאן, ועד לבית העלמין בהר הזיתים בבירה.

שוטרי מחוז ירושלים וכוחות תגבור משטרתיים בפיקוד מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, לקחו חלק במשימות האבטחה, בשמירת הסדר הציבורי והכוונת תנועה על מנת לשמור על שלום הציבור וקיומו התקין של מסע הלוויה. בשל חסימות צירי התנועה באזור מסע הלוויה, ציבור הנהגים התבקש להימנע מלהגיע לאזור שלא לצורך ולהישמע להוראות השוטרים. מסע ההלוויה הסתיים וכלל צירי התנועה נפתחו.

מסע הלווית הרב וייס זצ''ל (צילום: דוברות המשטרה)
מסע הלווית הרב וייס זצ''ל (צילום: דוברות המשטרה)

מעבר לפעילות המשטרה בקרקע, הסתייעו מפקדי המערכים השונים ברחפנים ובמסוק המערך האווירי של משטרת ישראל, שסייעו לגיבוש תמונת המצב. ההיערכות המבצעית בהובלת מחוז ירושלים במשטרה, כללה גם פריסה מוגברת של כוחות החירום וההצלה, ותיאומים שבוצעו מול מד״א והרשות המקומית. 

כמו כן, המפכ"ל רב ניצב יעקב שבתאי קיים הערכת מצב טלפונית לקראת הלוויות של הרב יצחק טוביה וויס ז"ל, כאשר המפכ"ל הדגיש את הרגישות המתבקשת מצד הכוחות הפועלים לאירוע הלוויה, לצד צמצום הפגיעה במרקם החיים של תושבי העיר ירושלים ככל שניתן.