חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז דן במשטרה עצרו אתמול שני צעירים נוספים החשודים במעורבות בהיעלמותו של הנער מוישי קליינרמן. 

הותר לפרסום: זה אחד החשודים במעורבות בהיעלמות הנער מוישי קליינרמן

בכירים במשטרה שוחחו עם משפחתו של הנער הנעדר: "פועלים מסביב לשעון"

גיטה קליינרמן, אמו של מוישי, שוחחה הערב (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחסה להתפתחויות בפרשה: "אני לא לוקחת את זה בצורה של תקווה או לא. אני מתייחסת אל זה, שזה באמת אומר שהמשטרה עובדת כאן והיא פועלת ומגויסת כדי למצוא את מוישי ועושה את התפקיד שלה כמו שצריך. אני סומכת על המשטרה שהיא עושה את הפעולות שצריך לעשות על מנת לאתר את מוישי".  

"כל הזמן נמצאים איתנו בקשר רציף, אבל עדיין בגלל שגם יש את הצו הזה של איסור הפרסום ואנחנו מכבדים אותו, אז אני עדיין ממתינה, אני מבינה שזה משהו שהוא נשגב שלא בשליטה שלנו או של מישהו. צריך את העזרה האלוקית שבאמת תעשה לנו את הנס הזה. מה שכן, אני עדיין ממתינה לתגובה של שר הביטחון לסיוע של כוחות הצבא שיכולים לסייע באיתור במקום הימצאו של מוישי שלנו, ולצערי, אפילו תגובה לא קיבלתי אחרי מכתב ששלחתי לפני 4 חודשים".

עוד הוסיפה ואמרה כי "יש להם יחידות איתור מיוחדות שיודעות לעשות את זה. ברגע שהם ייקחו את הפיקוד על זה, אז הדברים ייראו אחרת. זה לא יעזור שאזרחים סתם יחפשו, צריך מישהו מקצועי ולצבא יש את היחידות המקצועיות האלו ולכן ביקשתי שייכנסו לתמונה".

חיפושים אחר מוישי קליינרמן (צילום: דוד כהן, פלאש 90)
חיפושים אחר מוישי קליינרמן (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

בסיום השיחה, הסבירה: "מה שעוזר לי באמת לעמוד בזה, זה באמת זה שעם ישראל מאחורינו. התמיכה המדהימה הזאת, הלב הענק של עם ישראל שבאמת מגויס פה וכל אחד עוזר בתחום שלו, רק זה גורם לי לעלות חיוך על הפנים שלי. ואני אומרת, 'ברוך השם, אנחנו מאמינים', ואני אומרת 'אבא שנתן לי חיים, שנתן לי את הילד, שנותן לי את הבריאות ואת הילדים המדהימים האחרים שיש לי פה בבית, הוא גם עשה את זה'. ואם הוא עשה את זה, ברור לי שזה לטובה, אפילו שקשה לי לראות את זה עכשיו. עצם הידיעה הזאת והאמונה הזאת נותנת לי המון כוחות".

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103fm