האיומים התכופים שמשמיעים נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ומקורביו, לפיהן ייעשה שימוש בנשק גרעיני במלחמה באוקראינה, מעוררים דאגה ברחבי העולם. יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו התראיין אמש ברשת MSNBC, והתייחס לסוגייה הזו, וגם לבקשה האוקראינית מישראל - לקבלת סיוע ביטחוני. בן כספית וינון מגל שוחחו היום (רביעי) בפתח השעה השנייה של תוכניתם ב-103FM לראיון ולדברים שנאמרו בו.

כאמור, במהלך הראיון נתניהו נשאל על מספר נושאים, אך לא שמע את השאלה כאשר נשאל על פוטין והמלחמה באוקראינה. מגל אמר: "האוזניה לא עבדה כששאלו אותו על אוקראינה. בסוף הוא ענה לשאלה", בן טען: "פתאום הוא לא שומע, זה אשכרה כמו מערכון של הגשש".

כזכור, יו"ר האופוזיציה התראיין אמש ברשת MSNBC האמריקאית, ואמר כי "תמיד קיימת האפשרות לפיה נשק שנספק בשדה קרב אחד - יגיע לידיים איראניות שישתמשו בו נגדנו". הוא הוסיף כי "ברמת הגולן, בה אנחנו מנסים למנוע מאיראן לייצר חזית לבנון נוספת, חזית טרור נוספת נגדנו, אנחנו נתקלים בנשק ישראלי".

"הסכנה הגדולה ביותר בפלישה הרוסית לאוקראינה, היא סכנת ההתרחבות שלה לכדי 'סכסוך עולמי', כולל שימוש אפשרי בנשק גרעיני", הסביר, "אני חושב שזה לא משנה כל כך אם מדובר בנשק גרעיני טקטי או אסטרטגי, הסף הזה לא נחצה כבר 77 שנים, ואני חושב שמה שנדרש עכשיו הוא שילוב של תקיפות וזהירות - כדי לוודא שהסכסוך יגיע לסיומו, ולא יתפשט בעולם"