הקטל בכבישים נמשך: גבר כבן 70 נהרג הבוקר (שלישי) מפגיעת רכב על גשר אלוף שדה לכיוון מערב רמת גן. צוותי מד"א שהגיעו למקום התאונה דיווחו כי הגבר לא הפגין סימני חיים ועל כן קבעו את מותו בזירה. כוחות המשטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירת האירוע, בוחני תנועה במקום ונסיבות התאונה נבדקות.

פאראמדיק מד"א דודו סוויסה סיפר: "חלפתי עם האמבולנס במקום והבחנתי בתאונה מזעזעת, ראינו על הכביש רכב עם פגיעה קשה ובסמוך שכב גבר כבן 70 מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, הוא היה ללא נשימה וללא דופק ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו במקום. נהג הרכב צעיר בשנות העשרים לא נזקק לטיפול".

מוקדם יותר, במהלך הלילה נהרג רוכב אופנוע בן 36 שהחליק בכביש 44, סמוך לצומת חב''ד לכיוון רמלה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שמיר-אסף הרופא, שם נקבע מותו. 

הפרמדיקים של מד"א, אייל רוט ופז גוטמן, סיפרו: "ראינו אופנוע על הכביש ובשוליים  שכב גבר בשנות השלושים מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך פינוי דחוף לבית החולים שם נקבע מותו.