תמר אהרון בת ה-13 נפצעה באורח קשה לאחר שנפגעה הערב (חמישי) מירי בקריית ארבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים הדסה עין כרם כשהיא מחוסרת הכרה. מהמרכז הרפואי נמסר כי היא הובהלה לחדר הניתוח ומצבה מוגדר קשה מאוד.

מפרטים ראשונים כי הנערה הובאה למרפאה בייושב על ידי אחותה כשהיא מדממת מראשה. לדברי אחותה, בעת ששיחקו יחד הנערה התלוננה על כאב חד והחלה לדמם בראשה. תוך כדי הטיפול היא איבדה את הכרתה והובלה על ידי מד"א לבית החולים  במטרה לאבחן את הנסיבות. כאמור, נבדק חשד לפיו נפגעה מכדור תועה. 

פראמדיק מד"א נתנאל יאמין וחובשת מד"א טליה אדרי סיפרו: "כשהגענו למרפאה ראינו את הנערה מחוסרת הכרה עם פציעה מדממת בגופה כשהצוות הרפואי מעניק לה טיפול רפואי ראשוני. הכנסנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת ומצבה קשה". 

על פי הערכה במערכת הביטחון הירי שפגע בנערה בוצע ממרחק רב, אולם אין קביעה כרגע שמדובר בפיגוע ירי צליפה או ירי תועה שבוצע בצד הפלסטיני של חברון. הקליע שפגע בראשה של הנערה על פי קוטרו משמש מקלעים או נשק צליפה. על פי נתוני מערכת הביטחון בשנת 2022 בוצעו 208 פיגועי ירי לעומת 98 ב-2021