הפיגוע הקשה הבוקר (רביעי) בירושלים, שגבה את חייו של אדם אחד ובו נפצעו עשרות בעקבות מטען חבלה שהונח בתחנת אוטובוס בכניסה לעיר, בנוסף לפיצוץ שאירע בשכונת רמות, הוביל את חברי הכנסת ה-25 להגיב תגובות חריפות לאירועים.

חמאס מגיב לפיגוע המשולב בירושלים: "הזהרנו שלא נשתוק על הפשעים הציוניים"

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, מסר: ״חייבים להקים ממשלה כמה שיותר מהר. הטרור לא מחכה. שמעתי מהמפכ״ל סקירה, מכאן אני יוצא לבית חולים לבקר את הפצועים. צריך לגבות מחיר כבד מהטרור ולחזור לסיכולים ממוקדים״.

יו״ר יהדות התורה, חה״כ הרב יצחק גולדקנופף: "ישראל מתעוררת לבוקר קשה מאוד שמזכיר לכולנו את המציאות בה אנו חיים. ראשית כל, אני מבקש מכל מי שיכול לשאת פרק תהילים לרפואת הפצועים. הבוקר הזה מזכיר לנו כי בתוכנו חיים חיות אדם צמאי דם המבקשים להורגנו. הממשלה החדשה תידרש לצעדים מיידיים להשבת ההרתעה והבטחון לתושבי ישראל. המצב שנוצר בשנה וחצי האחרונות הוא בלתי נסבל".

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מתפלל לשלום הפצועים בפיגוע המשולב הבוקר בירושלים ומחזק את ידי כוחות הביטחון שפועלים בשטח".

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: "בוקר קשה. מחזיר אותנו אחורה למראות שהמח זוכר אבל הלב רוצה לשכוח. בשעה זו אני מבקש רק לשלוח רפואה שלמה לפצועים וחיזוק וחיבוק גדול לכוחות הביטחון שפועלים בשטח".

השר לשירותי דת לשעבר, ח״כ מתן כהנא, ('המחנה הממלכתי'), הגיב גם הוא: "עם ישראל מתעורר לבוקר קשה בירושלים. אני סומך על כוחות הביטחון שלא ינוחו עד שיבואו חשבון עם בני העוולה שבצעו את הפשע הזה.  מתפלל להחלמתם המלאה של הפצועים. אל נא רפא נא להם".

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז: "מתפלל לשלום הפצועים. מחזק ידי כוחות הביטחון והצוותים הרפואיים".

האלוף (במיל׳) ח״כ יואב גלנט: "בבוקר קשה זה אנו מקבלים תזכורת כואבת לאכזריותם של גורמי הטרור. כך זה לא יכול להימשך - חיוני להחזיר את ההרתעה ומיד. איחולי החלמה לפצועים. נרדוף ונשיג את אויבינו".

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ יריב לוין: "שולח תנחומים למשפחתו של הנרצח בפיגוע הקשה הבוקר בירושלים, ומאחל החלמה לפצועים. מחזק את כוחות הביטחון הפועלים בשטח".

מתוך עמוד הפייסבוק של יו"ר הכנסת לשעבר, ח"כ יולי אדלשטיין: "נושא תפילה לשלום הפצועים בפיגוע המתועב הבוקר בירושלים וכואב יחד עם כל עם ישראל את הירצחו של ההרוג בפיגוע הזה. לא ננוח ולא נשקוט עד אשר נחזיר את הביטחון לרחובות ישראל. אני סומך על כוחות הביטחון שידעו לשים את ידם על בני העלווה מוגי הלב שידם הייתה במעל".

ח"כ מיקי זוהר ('הליכוד'): "אויבי ישראל מכים בנו שהם מזהים חולשה. עוד פיגוע רצחני. אזרחים נהרגים ונפצעים. עם ישראל מצפה מאיתנו לההחזיר את השקט לרחובות וכל הויכוחים על תיק כזה או אחר הם טעות שעוד נשלם עליה. חלאס, המדינה בוערת".

יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי: "פיגוע קשה מאוד הבוקר בבירה שלנו. ניחומים ענקיים למשפחת ההרוג והחלמה מהירה לפצועים שכוחות הרפואה נאבקים על חייהם. כוחות הביטחון יעשו הכל כדי למצוא את המחבלים ולמצות איתם את הדין על הפיגוע המתועב הזה".

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "בוקר קשה. אני משתתף בצער משפחתו של הנרצח ומייחל להחלמתם המהירה של הפצועים בעקבות הפיגועים המזעזעים בירושלים. הטרור מחייב לפעול ביד קשה לאורך כל ימות השנה, ולכן כך עלינו לפעול. אני מחזק את ידי כוחות הביטחון, המשטרה וצה״ל וסומך עליהם במשימתם ללכוד את הטרוריסטים הנפשעים ושולחיהם".