אביו של טירן פרו בן ה-18 מדלית אל כרמל, שנהרג בתאונת דרכים וגופתו נחטפה מבית החולים בג'נין על ידי חמושים פלסטינים, שוחח הבוקר (רביעי) עם שר הביטחון בני גנץ, וביקש ממנו לעשות את מירב המאמצים על מנת להביא את גופתו של בנו לקבורה בישראל. 

דודו של הנער שנחטף: "ניתקו אותו מהמכשירים בעודו בחיים"
דרמה בג'נין: צעיר ישראלי נהרג בתאונת דרכים, גופתו נחטפה מבית החולים

"אני קודם כל מודה לך מקרב לב, אני רק מבקש ממך, תחזירו את הגופה של הבן שלי אליי לבית שלי, כדי שנוכל לעשות לו קבורה כמו שצריך. הוא עדיין ילד בבית ספר. אני סומך עליכם ועל כל גורמי הביטחון, מעבר לזה אין לי מה לומר", אמר. שר הביטחון גנץ השיב לאב בתגובה כי הוא מבטיח לו שזה מה שיקרה, ואביו של פרו הודה לו בשנית. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

דודו של טירן פרו התראיין מוקדם יותר וסיפר על השתלשלות האירועים הטרגית: "האחיין שלי נסע לג'נין, עשה תאונת דרכים והתהפך, הוא והחבר שלו, שניהם היו במצב קשה, אחד הפצועים הובל לרמב"ם ע"י מסוקי חיל האוויר והבעיה היא שמצבו של פרו היה כל כך קשה, הוא סבל מפגיעות פנימיות ורב מערכתיות, ונאלצנו להשאיר אותו בבי"ח בג'נין לקבלת עזרה ראשונה. לא יכלנו להביא אותו לרמב"ם כי כל העברה כזו הייתה כרוכה בסיכון החיים שלו, לכן החלטנו להשאיר אותו בביה"ח, ולאחר הניתוח מצבו היה קשה עד יציב, ולקראת שעות הערב מגיעים לשם חמושים רעולי פנים עם יריות, בערך 30 במספר, חוטפים את האחיין שלי, מנתקים אותו מהמכשירים בעודו בחיים ובורחים משם".

בתוך כך, מאות מבני העדה הדרוזית הפגינו מול בניין מועצת דליית אל-כרמל וקראו לפלסטינים להשיב את גופת הצעיר. לפי וואלה!, הנוכחים הניפו תמונות של פרו, וחלקם השמיעו קריאות נקמה על החטיפה: "אנחנו עדיין סומכים על כוחות הביטחון, אבל אם לא תושב הגופה ניכנס כל הדרוזים לג'נין ותושבי העיר יישאו באחריות".