שלושה בני אדם נעצרו היום (שישי) בחשד לתקיפה, אלימות והפרת הסדר בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים. 

כוחות משטרה הוזעקו למקום בעקבות אירוע אלימות ותקיפת אחות ע״י בני משפחה של אדם שקיבל טיפול רפואי בבית החולים. מבית החולים נמסר: "משפחה של מטופל בהחייאה השתוללה במיון בבית החולים, באירוע שהחל בדחיפתה של אחות, על ידי בן המשפחה. מאבטחי בית החולים הזעיקו את משטרת ישראל ובני המשפחה המשיכו בהתנהגות האלימה, תוך גרימת נזק לציוד ולצוות". שלושת החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה. 

פרופ׳ יורם וייס, מנכ״ל הדסה, אמר על האירוע: ״לא ניתן לעבור בשתיקה על ההתפרעות הקשה במיון והפגיעה בצוותים שעוסקים במלאכת הצלת חיים - ללא קשר למצב הרפואי והתחושות שלהם. בשעה זו אנו עוטפים את מי שנפגעו ונמצאים בסערת רוחות. אנו מודים לשותפנו במשטרת ישראל על השבת הסדר למקום יחד עם מאבטחי בית החולים בפעולה מהירה ונחרצת. אני שמח שבטווח החודשים הקרובים, לאחר מאמצים רבים, תקום נקודת שיטור קבועה שתחזק את תחושת הביטחון בקרב הצוותים והמטופלים שלנו״. 

מנהלת הדסה הר הצופים, ד״ר תמר אלרם, אמרה: ״צוותי בית החולים, העושים עבודתם במסירות אינסופית אינם שקי אגרוף ובוודאי שלא נקבל כל פגיעה, קלה עד חמורה בהם. אנו נמשיך לטפל בתושבי ירושלים ונמשיך להגן על הצוותים שלנו. אני מודה למשטרת ישראל על הטיפול המיידי בארוע הקשה היום״.