ביום שישי האחרון התקיים המרוץ השנתי של מודיעין, כאשר אחד המקצים המרגשים היה שייך לקבוצת ילדים עם מוגבלויות הנמצאים במסגרת של עמותת צ'יימס - ארגון ללא מטרות רווח הפועל למען שיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלויות.

הילדים, מלווים בהוריהם וקרובי משפחה אחרים, השתתפו ב"מקצה האפרוחים", שאורכו 300 מ'. כל ילד הגיע עם ההליכון שבו הוא משתמש, עם צוות מלווה המוכר לו מהגן ועם אביזרים שיכולים לסייע לו.

שירה מסאמי, אמא של נויה שלוקה בתסמונת רט והשתתפה השנה במרוץ, סיפרה: "בתי נכנסה לפני כשנתיים למעון בעקבות עיכוב התפתחותי. השנה החלטנו, ביחד עם הורים וילדים אחרים, להצטרף למרוץ. מדובר באירוע מגבש ומבורך, חוויה עוצמתית מאוד, אנחנו מקווים שזה גם יעודד אנשים לעבוד יחד עם בעלי מוגבלויות".

בין המשתתפים במרוץ הייתה גם ליאת מרקוביץ', ששמה לעצמה למטרה למצוא תרופה לבנה נועם החולה במחלה נדירה - תסמונת ליש־ניהן.
מרקוביץ' גייסה כמאה אנשים שיצטרפו למרוץ במטרה להעלות מודעות למחלתו, כשבפתח נמצא על הפרק ריפוי גנטי העומד להתחיל כניסוי קליני בארה"ב.

לדברי ג'ורג' צימרמן, מנכ"ל צ'יימס ישראל: "אנחנו מאמינים שלאדם עם מוגבלות, כמו לכל אדם, יש את הזכות והיכולת לחיות חיים של כבוד ועצמאות, תוך מיצוי הפוטנציאל האישי הטמון בו. המרוץ הינו דרך נוספת להעביר את המסר הזה לילדים על מנת שירצו ויוכלו לממש את הפוטנציאל שלהם ולהיות שותפים פעילים בחברה. מדובר באירוע מרגש ומיוחד, ששמחנו לקחת בו חלק".