תושב ראשל"צ בשנות ה-50 לחייו נפצע באורח קל היום (שני) לאחר ששני חשודים שהיו מעורבים עמו בתאונת דרכים חזית אחור התווכחו אתו ותקפו אותו. הקורבן פונה על ידי גורמי רפואה במצב קל אל המרכז הרפואי אסף הרופא.

באגרופים ובגז פלפל: שני נהגי אוטובוס הותקפו
יותר אלימות בכבישים? במערב (הפרוע) אין כל חדש

שוטרי תחנת לוד פתחו בחקירה מואצת, עם קבלת הדיווח בדבר חשד לאירוע אלימות בעיר. על פי החשד, שני החשודים נמלטו מהמקום ומתבצעות פעולות חקירה לאיתורם.

כאמור, גל האלימות ששוטף את ישראל נמשך, כאשר במהלך השבוע החולף פורסמו שני מקרים נוספים של תקיפת נהגי אוטובוס. במקרה הראשון המשטרה פתחה בחקירת תקיפת נהג אוטובוס בקריית אתא על ידי מספר נערים. מהחקירה עולה כי מספר נערים שהיו על האוטובוס סברו כי הנהג לא דיבר בכבוד לאישה מבוגרת שעלתה לאוטובוס, ועל רקע זה תקפו אותו באגרופים וריססו לעברו גז פלפל. בהמשך, הנערים השליכו סלע לעבר שמשת האוטובוס וניפצו אותה. כתוצאה מהתקיפה נהג האוטובוס נפצע באורח קל ופונה למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה.

במקרה השני, המשטרה עצרה חשוד שתקף באכזריות באמצע נסיעה נהג אוטובוס בעיר יקנעם, לאחר שזה לא אפשר לו לרדת באמצע צומת. מחומר החקירה עולה כי החשוד ביקש מנהג האוטובוס לרדת שם ולא בתחנה. כשהנהג סירב, החל החשוד לתקוף אותו במהלך הנסיעה וגרם לו פציעה.