מהאר יונס, המחבל השני שרצח לפני למעלה מ-40 שנה את החייל אברהם ברומברג ז"ל, שוחרר הבוקר (חמישי) מבית הכלא. כזכור, כרים יוניס, בן דודו והמחבל השני שלקח חלק ברצח, שוחרר בתחילת החודש, והחגיגות שנערכו לכבודו עוררו סערה ציבורית רבה. כעת, החשש הוא כי החגיגות, בהן גם הונפו דגלי פלסטין, יחזרו על עצמן עם שחרורו של המחבל השני. 

אבי ברומברג, אחיינו של אברהם ז"ל, שוחח עם "מעריב", והתייחס לתחושותיו: "התחושות הן תחושות קשות בתור משפחה. תחושות שמלוות כל אזרח בישראל היום. התחושות שראינו בחגיגות של המחבל הראשון ששוחרר. חגיגות על רצח חייל וטרור בתוך המדינה". 

הוא הוסיף כי חל שינוי משמעותי בהתנהלות המשטרה והממשלה, מאז כניסתו של איתמר בן גביר לתפקיד השר לביטחון לאומי: "צריך להגיד מילה טובה, זאת פעם ראשונה שהממשלה והמשטרה מתחילות לדבר באותה השפה, ואתה רואה את השינוי שעוברת המשטרה בגלל שהשר מכתיב מלמעלה".

"אתה רואה גם את ההיערכות שלהם בשטח כמה ימים לפני, מה שלא היה קודם. יש כאן שינוי מדיניות של הממשלה שלנו, וזה יורד לשטח. יש לי קו פתוח עם השר והמפכ"ל. הממשלות הקודמות לא היו סופרות בכלל את המשפחות השכולות", הוסיף. 

עוד אמר: "זהו רגע לא קל עבורנו כמשפחה. אך עינינו נשואות קדימה, אל היום בו תעבור החקיקה לגירושם של המחבלים. רק אתמול המשטרה עצרה את אחיו יונס בחשד להסתה. מחבלים הם לא אזרחים, זהו חוק דרמטי למדינה שלנו. חוק יש ישיב את ההרתעה, יביא למיגור הטרור מבית ומבחוץ ויעשה צדק עם קורבנות השכול".