ליאורה מבשרת על סערה עם ברקים ורעמים בשמי הטלגראס, דווקא לאחר שעמוס סילבר, מייסד הרשת, שוחרר מכלא רימונים למעצר בית. בתום מעצר של שלוש וחצי שנים, הוא גילה שאין אף אחד שמחכה לו. אשתו, גלי סילבר עמר, שנאבקה שנים למענו מכל במה אפשרית, החליטה לפרוש כנפיים ולעזוב אותו. ולא רק זה, היא גם התחדשה בקעקועים של עלים ופרחים על היד והרגל, כדי לסמל את היציאה לחופשי. כך לפחות בישרה ברשתות החברתיות.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

גלי סילבר עמר (צילום: פרטי)
גלי סילבר עמר (צילום: פרטי)

שלום לגלי סילבר עמר, ברוך מתיר אסורים. מדוע הדבר המשמעותי הראשון שעשית אחרי הפרידה זה קעקוע?
“כי לא הסכימו לי להתקעקע במשך שנים".

מי זה “לא הסכימו"?
“עמוס כמובן. שמעתי ממנו כל הזמן. ‘זה הגוף שלך, אבל אני לא אוהב את זה', ‘את איתי ואת צריכה לכבד אותי', ‘את יכולה לעשות, אבל זה לא מקובל עליי'. נורא חששתי מההשלכות. כי מי רוצה להוסיף עוד לחץ ומתח נפשי למערכת יחסים מתעללת? אז הדבר המשמעותי שעשיתי כדי לשחרר את הכבלים, זה לשחרר. לשחרר את כל החלקים שבי, ששמרתי לו".

ואת עכשיו בזוגיות חדשה?
“כן. והבחור החדש כל כך התלהב מהקעקוע. אמר לי שזה מדהים וסקסי. הנרקיסיסט, לעומת זאת, זרק עקיצה שככה אני מסמלת את זה שנפטרתי ממנו. שניהם צודקים תכלס. עם הזמן, אני מודה לבורא עולם שהציל אותי ונתן לי את השותף הכי טוב לעבור איתו את התקופה ההזויה הזאת״.

למה את מתכוונת כשאת אומרת “מערכת יחסים מתעללת?"
"תקופה לא פשוטה. אני בעיקר לומדת להכיר את עצמי עכשיו ומה יעשה לי טוב. שנים נתתי מעצמי ולא קיבלתי הערכה. מגיע לי הרבה יותר טוב מזה. עברתי עם עמוס בגידה שבאמת גרמה לי לאבד את כל האמון בו".

מי בן הזוג החדש?
"החדש הוא ישראלי־אמריקאי".

איך עמוס קיבל את הפרידה?
"בהתחלה היה לו מאוד קשה, מהר מאוד הוא כבר פנה לחברות משותפות ומצא לו מקום לפרוק את הכאב ולעבור הלאה".

עמוס סילבר, גלי מדברת על מערכת יחסים מתעללת. זה נכון?
"מדינת ישראל העמידה את הזוגיות שלנו במצב בלתי אפשרי, וכשהשתחררתי גם מנעה ממני ליצור כל קשר עם גלי, שעשתה לילות כימים בפעילות לשחרורי. אני מבין ללבה של גלי, שהמצב הזה קשה מנשוא עבורה, והיא מחפשת למצוא יציבות ושקט בחיים מלאי טלטלות. אמשיך להיאבק למען זכויותיי ובהגבלות הבלתי האנושיות המוטלות עליי ביתר שאת מאז שחרורי ממעצר בית לפני שלושה חודשים, כמו גם למען גלי, שתוכל לחזור לארץ, ולמען שאר נאשמי ונפגעי תיק טלגראס. אני מאחל לה רק טוב בדרכה החדשה".

הדוגמנית יעל שלביה אומנם הרחיקה עם עומר אדם לדובאי, אבל זה לא אומר שהיא לא מנסה לקדם את עצמה בארה"ב. לראיה, היא מיוצגת אצל תומר שמואלביץ, ישראלי שחי שם שנים ומחובר להרבה ממפורסמי ארצנו.

יעל שלביה (צילום: אור גפן)
יעל שלביה (צילום: אור גפן)