הבוקר (רביעי) פורסמו תוצאות סקר ה-TGI החצי שנתי, המודד את רמת החשיפה בציבור לכלי התקשורת השונים בשנה האחרונה. על פי הסקר, בשנת 2022 נרשמה עלייה בשיעור החשיפה ל"מעריב סופהשבוע", מ-5.2% בשנת 2021 ל-5.8% ב-2022.

כמו כן, נרשמה עלייה משמעותית בשיעור החשיפה לעיתון היומי "מעריב הבוקר", מ-3.5 אחוזים בשנת 2021 ל-5.3 אחוזים בשנת 2022.

"ישראל היום" ממשיך להוביל בחשיפה לעיתונים יומיים, אך רשם ירידה מ-31% ב-2021 ל-28% ב-2022. שיעור החשיפה לידיעות אחרונות עומד על 21.6% בלבד אל מול 23.9% בינואר - דצמבר 2021.