לאחר האונס המזעזע שהתרחש הלילה (בין חמישי לשישי) בגדרה, ראש המועצה יואל גמליאל תקף בחריפות את המשטרה. "אנו עדים למחיר אוזלת היד של משטרת ישראל אשר מפקירה פעם אחר פעם את ראשי הערים, תושבי מדינת ישראל ואזרחי ישראל", ציין והוסיף: " אנו עומדים בחזית המלחמה בפשיעה ואין לנו שום מענה מהגוף האמון לאכיפת הסדר והחוק".

האונס בגדרה: טענות הושמעו כלפי המשטרה, האמא שנאנסה עידכנה בהודעה

עוד הוסיף כי "לא יכול להיות מצב שתושבי מדינת ישראל, אזרחים תמימים, יופקרו להילחם בגופם ובנפשם בפורצים, גנבי רכבים, שוהים בלתי חוקיים ובעבריינים אלימים".

דוברות המשטרה השיבה לגמליאל: "דברי הבל וחסרי אחריות של ראש העירייה. אנו מביעים שאט נפש מהניסיון של נבחר ציבור לקושש כותרות והון פוליטי על גבה של קורבן עבירה. מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון, שיבח את שוטרי תחנת יבנה על ניהול מקצועי של האירוע  והדגיש כי תמוה ביותר שרק אתמול שיבח ראש העיר את שוטרי ומתנדבי התחנה בערב מיוחד שערך לכבודם ואילו הבוקר שיגר אל חלל האוויר התבטאות אומללה בגנותם, באופן שאינו ראוי לבעל תפקיד במעמדו". 

אך כאן קרב ההאשמות בין שני הצדדים לא נגמר, וראש המועצה העביר הודעה נוספת, בתגובה לתשובת המשטרה. "צודק מפקד המחוז על ששיבח את מפקד התחנה ביבנה ואת פקודיו, אנשים מעולים העושים עבודתם נאמנה לילות כימים", ציין. 

הוא תקף את התנהלות המשטרה: "אך יחד עם זאת, משטרת ישראל לא צריכה לנהל קרבות בתקשורת אל מול זעקת תושבים אותנטית אלא לנהל קרב בשטח אל מול עבריינים. בזמן שאנו מדברים הארץ סובלת מחוסר בשוטרים בשטח, במשאבים ובתקנים אשר מביאים לחוסר יכולת לתת מענה לדרישות במבצעיות. מפקדים ושוטרים מעולים חסרי משאבים ותקנים, זה לא מספיק לפעולה למען ביטחון התושבים".