ילד בן 5 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל היום (שבת) מגובה של שלוש קומות בבניין מגורים בחולון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "שיבא" בתל השומר. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הילד ישב על אדן החלון, שיחק עם הסורגים והצליח לפתוח אותם.

נס בפ"ת: תינוק נפל מקומה רביעית וניצל מכיוון שפגע בשמשת רכב

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א, אלירן בקאלו, סיפר: "כשהגעתי למקום הובילו אותי לגינה בחצר הבניין. במקום הייתה המולה וראיתי את הילד בהכרה בידיים של בת משפחה. סיפרו לנו שהוא נפל מהחלון בקומה השלישית, פגע במזגן בקומה השניה ונפל לדשא בחצר. לאחר טיפול ראשוני במקום פינינו אותו במצב בינוני ויציב להמשך טיפול בבית החולים".

ביום שלישי האחרון נפצע תינוק בן שנה באורח בינוני לאחר שנפל על שמשת רכב מהקומה הרביעית בבניין מגורים ברחוב שבט נפתלי בפתח תקווה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, קיבלו את התינוק לידיהם מעוברי אורח, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "בילינסון" בעיר.

מדיווחים עולה שהתינוק נפל ככל הנראה בין הסורגים מהחלון בקומה הרביעית, ולמרבה המזל נפילתו נבלמה על השמשה האחורית של רכב שחנה בחנייה, ובכך בעצם חייו ניצלו. 

מחקירת המשטרה עלה כי התינוק שהה באחד החדרים, טיפס אל החלון, מעד בין הסורגים, וכאמור נפל כתוצאה מכך על שמשת הרכב האחורית.