בפתח שעת תכניתם השנייה הבוקר (רביעי) ב-103FM, שוחחו בן כספית וינון מגל על הרפורמה המתוכננת במערכת המשפט והסערה הציבורית סביבה, כאשר מגל טען כי הרייטינג הגבוה של ערוץ 14 מדבר בעד עצמו.

זה הזמן להצביע: מה דעתכם על תכנית לוין לשינויים במערכת המשפט?

ינון אמר בפתח הדברים: "הדולר צונח אגב".

בן השיב: "אתה לא רוצה לדבר על לזה, תאמין לי".

ינון: "בן, אתה מגמגם". 

בן: "אם בית משפט יצטרך לצפות בכם יום ספורדי, נראה מה הוא יפסוק". 

ינון: "ההפגנה הגדולה ביותר היא מה שקורה עם ערוץ 14, הקהל מצביע בשלט, הכול טוב. אתה יכול לומר מה שאתה רוצה והמספרים מדברים". 

בן: "אנחנו מקבלים הדגמה לכמה זה לא ימין, אלא כמה הביביזם זו תופעה מטונפת". 

ינון: "דנה ספקטור כתבה בטורה הפופולרי בידיעות שאני לועג ברוע לחלשים. שלחתי לה הודעה, היא בחורה חמודה והיא כותבת טוב. ביקשתי ממנה דוגמה למה זה אומר שאני לועג לחלש. היא אמרה שאתה עונה לי בצורה מבריקה, מבריק זה לא. היא השיבה בהודעה שיכול להיות שהוריו בעריכה. בן, אני לא לועג לחלשים, רק לחזקים". 

בן: "אז מה אתה רוצה ממני? תדבר איתה". 

ינון: "ראיתי שלא אהבת את גבי אשכנזי אתמול".

בן: "אתה יודע שאני נלחמתי בשביל האיש הזה, אני מאמין שהוא מהטובים ושהוא מהצודק". 

ינון: "הוא אמר שבו, דברו. מה אתם מקשקשים? דברו. קרה אתמול אירוע דרמטי. הארכיאולוגים הצטרפו למחאה".

בן: "אז ריקלין שם?" 

ינון: "לא, כי הוא לא היה סגור אם זאת סרבנות התנדבותית או לא. יוגיסטים הצטרפו. נשבע לכם שזה אמיתי, הדברים האלה כתובים. 'לחובבות היוגה, ההתרגשות לקראת מחר עולה, נעמוד יחד על הראש באזור קפלן'. מה אתה אומר על חיות שאמרה שבן היועמ"שית של נשות הכותל עומד להתמחות אצלה אבל היא לא חושבת שזה נגגטידו עניינים? חיות, את הולכת לשפוט בבית הדין כשהולכים לדון בסמכויות שלך. מותר לכם הכל, אתם שופטים מהאולימפוס. אין אצלכם דבר שנקרא ניגוד עניינים, אתם האדם הסביר והנאור". 

בן תקף: "דעתו של אשכנזי גרועה הרבה מאוד מדעתי. הבעיה שלי איתו הוא שהוא מעמיד פנים שהוא מהאו"ם. לא נדבר עד שהחקיקה לא תעצור, לא מדברים כשמחוקקים. אתם רוצים לדבר? תעצרו את הטירוף. הכול קורס כדי שהאיש הזה יברח מאימת הדין ושדרעי יכול להיות שר. לגבי חיות, אתה לא מבין כלום בניגוד עניינים". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM