אילנה ראדה, אימה של תאיר ראדה ז"ל, התראיינה הבוקר (רביעי) לכאן רשת ב' בנוגע להכרעת הדין במשפטו החוזר של רומן זדורוב, המואשם ברצח ביתה, אשר צפויה להינתן מחר. 

מההודאה עד למשפט החוזר: הטלטלות בדרך להכרעת הדין של זדורוב
שופט ביהמ"ש המחוזי לשעבר מסביר: זו הבעייתיות הגדולה כנגד זדורוב

זו הפעם הראשונה שאני רואה כיוון של רצון למצוא את האמת. לא נדע את האמת, גם בפסק הדין הקיים, אבל לפחות לא נחיה בשקר. לא בטוחה שזה יניח את דעתי ב-100%. אני לא חושבת שזדורוב רצח. אני כמעט בטוחה שרומן יזוכה מחר. אני רוצה לשמוע את המסקנות של השופטים לגבי א.ק ו-א.ח. אני שמעתי את העדויות שלהם בדלתיים סגורות. הרבה אני לא יכולה להגיד, אבל אחד מהם, א.ח, חשוב לי לשמוע מה יאמר עליו הרכב השופטים. בתחושה שלי א.ח מתאים לפאזל שאני בניתי, וחשוב לזכור שנמצאו שערות מיטוכונדריאליות שלו בזירה", אמרה.

עוד הוסיפה: "עם זאת, אי אפשר להתעלם מהחיים של תאיר ולהגיד 'לא היו לה חיים, לא הייתה סביבה כלום, שום דבר', וכשאנחנו מגלים דברים אחרים בהקשרים אחרים בהקשר לאותו יום ספציפי, היום שבו תאיר נרצחה, ולהגיד שאדם רצח את ביתי סתם ככה". 

"כל הכתב אישום שהובא גם הפעם, חשבתי שפרקליטות מדינת ישראל אולי תהיה יותר חכמה, ותשלוף שפן מהכובע ותגיד 'הנה זו הראייה', אבל לא, זה היה מחזור והעתק הדבק ממשפטים קודמים שלהם, והם התבזו פעם אחר פעם, עוד ראייה ועוד כשל שנפל".

כזכור, תאיר ראדה ז"ל נרצחה בשירותי בית הספר 'נופי גולן' שבקצרין בשנת 2006, במהלך עוד יום לימודים שגרתי.