תושבת שדרות שביתה נפגע ממטח רקטות שנורה משטח רצועת עזה שחזרה הבוקר (שישי) את שאירע, בצל ההסלמה הביטחונית: "היינו בבית. הילדה ואני ישנו בממ"ד, בעלי היה בסלון. היה מטח ואז בום חזק. החשמל נפל והרחנו ריח של אבק שריפה. כל הסלון ניזוק. ההורים שלי גרים ליד והם יצאו לעזור לנו. הילדה שלי אצלם עכשיו. בשבועות האחרונים אנחנו מעבירים את הבת לחדר החדש. ציפינו לזה. הילדה בסדר. היא אצל אמא", אמרה.

דובר צה"ל: "זה אירוע פלסטיני חמאסי, רואים בלבנון אחראית לירי משטחה"

עוד ציינה: "תמיד פחדתי שזה מה שיקרה. מבחינתנו זה לעזוב את שדרות עכשיו. אני לא רוצה לגדל ילדה במצב הזה ולהרוס לה את הנפש כבר בגיל תשעה חודשים".

הבית שנפגע בשדרות (צילום: ללא קרדיט)
הבית שנפגע בשדרות (צילום: ללא קרדיט)

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, הגיע מוקדם יותר לזירת הנפילה בעיר ושוחח עם התושבים. דוידי אמר לאחר הביקור: "אנו נמצאים בקשר שוטף עם גורמי הצבא ועומדים מאחוריהם בתגובות לירי המאסיבי של החמאס לעברנו ולעבר יישובי הצפון. חג הפסח שלנו הופר על ידי המחבלים הרצחניים שמנסים בכל דרך לפגוע בנו. ממשלת ישראל צריכה לעשות כל מה שצריך כדי להחזיר את השקט לכלל היישובים וכן את ההרתעה שלצערנו התפוגגה. נמשיך ללוות את התושבים היקרים שלנו וניתן את כל הסיוע שנדרש במהלך השבת והחג. אני מבקש מהתושבים להמשיך להקפיד על שמירת ההנחיות ולהישאר בסמוך למרחבים מוגנים. שמירה על ההנחיות מצילה חיים".