מנכ"ל עמותת ער"ן: "המספר האדיר של הפניות הינו עדות לצורך בסיוע"

מאז תחילת המלחמה התקבלו במוקדי הסיוע של עמותת ער"ן מעל ל־100 אלף פניות מילדים, מאזרחים ומחיילים מכל רחבי המדינה. כ־3,000 מהן התקבלו במהלך אירועי התופת בשבת השחורה של 7 באוקטובר. המנכ"ל: "פניות קשות"

יובל בגנו צילום: באדיבות המצולם
מוקד ער"ן
מוקד ער"ן | צילום: ער"ן
2
גלריה

עמותת ער"ן, המעניקה עזרה ראשונה נפשית, מדווחת היום (שני) כי מאז תחילת המלחמה התקבלו במוקדי הסיוע של העמותה מעל ל־100 אלף פניות מילדים, מאזרחים ומחיילים מכל רחבי המדינה. כ־3,000 מהן התקבלו במהלך אירועי התופת בשבת השחורה של 7 באוקטובר.

עמותת ער''ן
עמותת ער''ן | צילום: ער''ן

אלפי פניות התקבלו מעולים חדשים בקו הסיוע המשותף של משרד העלייה והקליטה עם ער"ן. מאות רבות ממתנדבות וממתנדבי העמותה התגייסו בכדי לתגבר את הקווים של ער"ן, שמציינים כי מפלס החרדה והכאב הנפשי החריגים של אזרחי ישראל, מקבלים ביטוי בשיחות המצוקה שהתקבלו לאורך כל שלושת החודשים האחרונים.

תגיות:
ער"ן
/
מלחמת חרבות ברזל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף