בפעם השלישית ברציפות: CBC ישראל זכתה בתחרות הנחשבת ביותר למיתוג

גם השנה CBC ישראל קטפה את המקום הראשון בקטגוריית "פעילות מיתוג מעסיק יוצאת דופן" בתחרות, וזאת בזכות החזון שמקבל ביטוי יומיומי בעשייה ומתמקד בעובדות ובעובדי החברה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
בפעם השלישית ברציפות, CBC ישראל זכתה בתחרות הנחשבת ביותר למיתוג מעסיק
בפעם השלישית ברציפות, CBC ישראל זכתה בתחרות הנחשבת ביותר למיתוג מעסיק | צילום: פלג אלקלעי

במסגרת התחרות המובילה בתחום, מטעם חברת HRD, חברות ישראליות מתמודדות על התארים הנחשקים שמעידים על הצלחתם בחשיפת ויצירת חווית עבודה משמעותית עבור העובדות והעובדים.

גם השנה CBC ישראל, החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, קטפה את המקום הראשון בקטגוריית "פעילות מיתוג מעסיק יוצאת דופן", וזאת בזכות החזון שמקבל ביטוי יומיומי בעשייה ומתמקד בעובדות ובעובדי החברה.

תגיות:
תחרות
/
החברה למשקאות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף