טלטלה בשוק הבירה הישראלי: המותג המוביל במהלך מנצח

בעקבות והמגמה ההולכת וגוברת של צריכה אישית וביקוש רב מצד הצרכנים, מותג הבירה היינקן משיק מארז חדש

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
חוגגת עם בירה
חוגגת עם בירה | צילום: יח"צ
2
גלריה
רביעיית היינקן
רביעיית היינקן | צילום: יחצ

היינקן, המיובאת על ידי חברת טמפו, מובילה כיום את שוק בירות הפרמיום בישראל עם נתח שוק של כ 10% ברשתות השיווק ונמכרת בלמעלה מ-190 מדינות ברחבי העולם. את המארז החדש של היינקן ניתן להשיג בחנויות האלכוהול והיין וברשתות השיווק הנבחרות ברחבי הארץ.

תגיות:
אלכוהול
/
בירה
/
צרכנות
/
הייניקן
/
טמפו
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף