שבע שנים לאחר עסקת הרכישה, אשטרום נכסים וביג מרכזי קניות השלימו בימים אלה מהלך שיפוץ ומיתוג מחדש נרחב של קניון בת-ים, שיקרא מעתה BIG FASHION בת-ים.
ההשקעה הכוללת במהלך נאמדת בכ-100 מיליון שקלים, והיא מגיעה שבע שנים לאחר שביג רכשה מאשטרום נכסים 50% מקניון בת-ים, וביחד רכשו את ההחזקה החלקית בנכס של קרן ליברטי.
פיתוח מואץ של החוויה הקולינרית
בימים אלו החברות מסיימות מהלך פיתוח מואץ של החוויה הקולינרית בקניון, הוספה של מתחם בתי קולנוע בשיתוף העיריה וחיזוק משמעותי של רשתות אופנה מובילות נוספות.
גאליס הוסיף כי "מהלך ההתחדשות הינו חלק מאסטרטגיית ההשבחה והעדכון של הקבוצה אשר שמה לה למטרה להצעיד קדימה את עולם הקמעונאות והמסחר בישראל. הקניון ששופץ בתקציב ענק הפך את הקניון לחדשני ביותר וחווית הקניה בו הינה של קניון חדיש שזה עתה ונפתח, למרות שהקניון כבר הספיק לחגוג יומולדת 30".
עיצוב אייקוני וחוויה דיגיטלית
על פי ארגמן, "הבניין בעיצוב אייקוני עושה שימוש בצורת גלים מסוגים וגדלים שונים המשתלבים בציר המוביל לים. עיצוב הפנים עושה שימוש בקונספט דיגיטלי המבוסס על ‘מסע לקוח’".
שטחו המסחרי של קניון בת-ים הוא כ-21 אלף מטר רבוע, והוא כולל למעלה מ-100 חנויות. בין השוכרים המובילים במרכז: H&M, קסטרו, רנואר, פוקס, סופר פארם, קולומביה, פוט לוקר, ניינווסט, הודיס, בילבונג, סקארה, מקדונלדס ועוד. הקניון כולל גם כ-1,000 מקומות חנייה.