אחרי תשע שנים בספרייה הלאומית: אמיר אורני מונה למנכ"ל המרכז לתרבות מונגשת

אחרי תשע שנים כמנהל השיווק והמכירות של הספרייה הלאומית, אמיר אורני מתחיל בימים אלה לנהל את המרכז לתרבות מונגשת

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
הספריה הלאומית
הספריה הלאומית | צילום: ארכיון
2
גלריה

במהלך השנים הוביל אורני את בניית אסטרטגיית השיווק של הספרייה הלאומית, חיזק את המותג והנכיח אותו במרחב הציבורי והדיגיטלי, והיה שותף מרכזי להשקה של משכן הספרייה החדש בירושלים – מהלך לאומי רחב היקף שהציב את הספרייה כאחד ממוסדות התרבות, החינוך והתיירות המובילים בישראל. בתקופת פעילותו הרחיבה הספרייה את נוכחותה בקרב קהלים חדשים, ובכלל זה צעירים שלא נמנו בעבר על קהלי היעד הטבעיים שלה.

אמיר אורני
אמיר אורני | צילום: יחצ

במקביל, הקים אורני את מערך השיווק והמכירות לשוק המאורגן בתחומי התיירות – תיירות נכנסת, תיירות פנים ותיירות חינוכית, לצד פיתוח תחום האירועים העסקיים בספרייה.

כעת הוא נכנס לתפקיד מנכ"ל המרכז לתרבות מונגשת – גוף ייחודי הפועל להנגיש לאוכלוסיית העיוורים, לקויי הראייה ובעלי לקויות הקריאה את עולם התרבות והידע בישראל. המרכז שואף להגביר את השתתפותם החברתית, להעניק הזדמנויות להשכלה, פנאי ואף הכשרה מקצועית, באמצעות יצירת חוויות תרבות רב־חושיות, הפקות תוכן מונגשות, שיתופי פעולה עם מוסדות תרבות ותמיכה ביוצרים עם מוגבלויות.

אורני מסר: "אני מסיים פרק מרתק ומרגש בספרייה הלאומית, שהיה עבורי בית שני, ומתחיל פרק לא פחות חשוב במרכז לתרבות מונגשת. החזון שלי הוא להמשיך להנגיש תרבות וידע לכלל הציבור – הפעם עם דגש על אוכלוסיות שלא תמיד מקבלות את הנגישות המגיעה להן. זהו כבוד גדול ואתגר מרגש להוביל את הארגון הזה אל עבר עתיד של צמיחה והשפעה".

תגיות:
ירושלים
/
הספרייה הלאומית
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף