מהפך טוטאלי ברכבת: המשלוח המיוחל מחברת האמת האירופית של ישראל באו"ם הגיע

כ-1,700 יחידות של פסי רכבת חדשים שהגיעו מצ'כיה ישולבו בפרויקטים הלאומיים: מסילת 431, המסילה המזרחית והמסילה הרביעית באיילון. מירי רגב: "פסי המסילה החדשים משתלבים בתוכנית השאפתנית של רכבת ישראל"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
תחנת רכבת ישראל
תחנת רכבת ישראל | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90
2
גלריה

המשלוח כלל כ-1700 פסים באורך 18 מטר כל אחד, במשקל כולל של כ-1,815 טון. כל קילומטר מסילה מורכב מ-114 פסים. תהליך הייצור והאספקה אורך כחצי שנה מרגע ההזמנה ועד הגעת הפסים לנמל חיפה. הפסים נפרקו בנמל באמצעות שני מנופים והועמסו על קרונות מטען של רכבת ישראל, לשינוע למחסני חומרי המסילה ברחבי הארץ. משם הם מסופקים לשטח בהתאם לתוכנית העבודה השנתית ולפרויקטים שבביצוע.

פסי רכבת חדשים בנמל חיפה
פסי רכבת חדשים בנמל חיפה | צילום: רכבת ישראל

בישראל ישנם כיום יותר מ- 1,500 קילומטרים של מסילות רכבת, עליהם נוסעות מדי יום כ-700 רכבות נוסעים, לצד רכבות עבודה ומשא. אגף המסילה ברכבת ישראל מבצע בדיקות תקופתיות קפדניות באמצעות קרוניות מדידה מתקדמות, הממפות את תוואי המסילה באמצעות קרני לייזר וגלי אולטרסאונד, כדי להבטיח רמת בטיחות מרבית לנוסעים ולעובדים.

תגיות:
רכבת ישראל
/
מירי רגב
/
משרד התחבורה
/
צ'כיה
/
מסילת רכבת
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף