"לא תהיה עלייה נוספת בתחבורה הציבורית. אני חייב להגיד לך משהו, אני גם רואה את הפרסומים על העלייה בתחבורה הציבורית ואני מרגיש שבמקום להנגיש ולתמרץ את הציבור לעבור לתחבורה ציבורית ולספר ש-83% ממשתמשי התחבורה הציבורית זכאים להנחות חסרות תקדים עד כדי כך שנוסעים בחינם. יש את הקמפיינים שאנחנו דוחפים כי חשוב לנו להוריד את הגודש, לצמצם את תאונות הדרכים, להוריד רכבים מהכביש ופחות זיהום אוויר. שש מאות אלף נוסעים בני 67 ומעלה נהנים מנסיעות בחינם, אנחנו הורדנו את המחירים בתחבורה הציבורית", טען.
בן זקן הצהיר: "אני אומר לך בצורה ברורה שלא משתמעת לשני כיוונים - כמו שהורדנו את המחירים אנחנו נמשיך להוריד את המחירים בתחבורה הציבורית. נסיעה בתחבורה ציבורית זה לא מותרות ואנשים תלויים בזה. כמו שהבאנו את רפורמת צדק תחבורתי שחיילים משוחררים נוסעים בחינם, ותיקים בחינם, ו- 50% הנחה לאיזורים סוציו-אקונומיים, נמשיך להוזיל את התחבורה הציבורית".
ענת דוידוב שאלה מהיכן יגיע הכסף לחפות על כך שהמחיר לא יעלה, על כך השיב בן זקן: "אני רוצה לשאול שאלה, אני לא יודע אם שמעת שהדלק עלה והלחם גם עולה, גם החשמל ולפעמים החלב. אני לא שמעתי שמשרד האוצר פונה למשרד האנרגיה כשעולה הדלק ושואל מאיפה להעלות את המס כי צריך כסף. איכשהו כשמדברים על משרד התחבורה שואלים מאיפה הכסף, שמשרד האוצר ימצא את הפתרונות כמו שהוא עושה עם שאר המשרדים, אנחנו פועלים אל מול האוצר ברפורמות. משרד האוצר אמר גם בעבר שהמחירים יעלו וגם אמר שלא יהיה רפורמת צדק תחבורתי שבעצם תוזיל את מחירי התחבורה הציבורית אבל בפועל שרת התחבורה נלחמת ביוקר המחייה לא רק בתחבורה הציבורית, גם במהלכים עם אובר ו-וויזאייר".
"יש לנו מטרה אחת – להגביר את התחרות
בן זקן המשיך: "תחרות זה תחרות, יש לנו מטרה אחת – להגביר את התחרות. זה שעכשיו מהמהלך של רגב רואים איזה צמיחה כי החברות נלחצו, לא בטוח שזה ישאר לטווח ארוך. אני מתחייב, אמרתי להם שיגידו מה הדרישות ואנחנו לא נפקיר אותם, נלחם גם עבורם אבל זה במקביל. אף אחד לא יאיים עלינו, בטח לא שהיום ראיתי את יו"ר איגוד התחבורה שאמר שיראה לרגב ושאם יגיע מנכ"ל וויז לא ניתן לו לנחות".