נוסע שהמתין יותר משעתיים בתור לצ'ק-אין סיפר: "זה היה פשוט בלתי נסבל. עמדנו כמו עדר, ילדים בוכים, אנשים צועקים על העובדים שלא אשמים בכלום. הבטיחו לנו שזה 'עוד חצי שעה' כבר פעם חמישית״.
אישה מבוגרת שחיכתה גם היא בתור: "אנשים דחפו, צעקו, אחד כמעט התעלף מהחום והלחץ. אני טסה כבר 40 שנה, לא זוכרת דבר כזה, נמאס לנו להיות מדינת עולם שלישי".
מרשות שדות התעופה נמסר: "אנו מבינים את חוסר הנוחות שנגרם לנוסעים במהלך הטיפול בתקלה, ומבקשים להודות לציבור על הסבלנות, ההבנה ושיתוף הפעולה. הרשות תמשיך לפעול כדי להבטיח רציפות תפעולית ושירות מיטבי לכלל הנוסעים".
למרות ההודעה הרשמית, רבים מהנוסעים הביעו תסכול עמוק. "כל פעם אותו סיפור", אמר איש עסקים שטס לאירופה, "משקיעים מיליארדים בטרמינל חדש ומפואר, אבל מערכת המזוודות קורסת כמו בשנות ה-90. זה מביך ברמה בינלאומית".
בשעות אחר הצהריים מרבית התורים הארוכים התפזרו והטיסות שבו לפעול בלוח הזמנים הרגיל, אך הטעם המר נותר אצל לא מעט נוסעים.