"בתור כוח לוחם שהתאמן תקופה ארוכה לאירועים כנגד מחבלים, ידענו שזאת משימה שחשוב מאוד לבצע. הבעיה שלנו, בתור חי"רניקים, לוחמים טובים, הייתה שלא היינו בטוחים שחיל האוויר יצליח להביא אותנו בשלום למקום", סיפר שלוי. "מה שהתברר לנו אחר כך בתחקירים, הוא שחיל האוויר חשב בדיוק אותו דבר, רק הפוך - שלהם לא תהיה בעיה להטיס, השאלה מה אנחנו נדע לעשות שם למטה".
בהמשך, תיאר שלוי את רגעי האימה במהלך הנחיתה החשוכה באפריקה. "שני המטוסים הראשונים נחתו על מסלול מואר לגמרי. אני הייתי מפקד המטוס השלישי. כשהמטוס שלנו ניגש לנחיתה, ישבתי בתא הטייס. האוגנדים כיבו לנו את אורות הנחיתה על המסלול. זה פחד מוות. בתור מפקד חי"ר שיושב בתא הטייס, אתה רגיל שכשיש בעיה בחיל האוויר אז הולכים סביב. הוא המשיך והנמיך, והייתה פגיעה קשה מאוד במסלול, אבל הוא הצליח לייצב את המטוס ונחת בשלום".