בציוצו כתב בריינר עח החשפיה והוסיף כי "לשכתו אמרה לעובדים: "אין צורך לראות המחדל כל יום מול העיניים". מקור ביטחוני שמע מסביבת זיני הסבר אחר: "זה משדר תבוסתנות".
שב"כ אישר את הפרסום והגיב לבריינר. "בראיית ראש השירות, הצגה של חלק מהחללים מקטינה את המחדל ומשקפת רק חלק מהאסון הנורא שפקד אותנו. במטה השירות קיים קיר הזיכרון עליו מוצגים כלל החללים שנפלו ולא רק חלק קטן מהם. מחדל שבעה באוקטובר הוא מהמחדלים הגדולים והכואבים שידעה מדינת ישראל", אמרו.