השקעה של 4 מיליון
במסגרת המאמצים לחיזוק הכלכלה בצפון, נחנך מרכז אזורי חדש לקידום היתרי בנייה לתעשייה באשכול גליל מזרחי. המרכז, שהוקם בצומת כ"ח בהשקעה של כ-4 מיליון שקל, נועד לקצר את הליכי הרישוי והבנייה עבור תעשיינים ויזמים, ולרכז את כלל התהליכים מול הגופים הרלוונטיים במקום אחד.
במשרד הכלכלה מציינים כי המהלך מבוסס על פיילוט שפעל בגליל המערבי, שם קוצרו זמני הוצאת היתרי הבנייה לתעשייה בכ-50%, לצד הפחתה של יותר מ-55% במשך שלבי בקרת התוכן. לפי המשרד, קיצור ההליכים מאפשר ליזמים להתחיל בפעילות מוקדם יותר, מגדיל את הכנסות הרשויות מארנונה והיטלים ומאיץ את גביית המסים למדינה.