בסוף השבוע דיווחה חברת פרטנר על מינויה של עטרה ליטבק שחם כמנהלת השיווק. ליטבק שחם מכהנת כיום בתפקיד מנהלת המיזם CMO שבקבוצת יבואני הרכב כלמוביל.
ליטבק שחם הייתה בעבר סמנכ”לית שיווק ואחראית על האסטרטגיה בבזק בינלאומי. היא גויסה לפרטנר על ידי המשנה למנכ”ל איציק בנבנישתי, שעד לפני כשנה היה מנכ”ל בזק בינלאומי. הכיסא שבו מתיישבת ליטבקשחם נחשב ל”כיסא מפלט”. בשבע השנים האחרונות התחלפו בתפקיד התובעני הזה לא פחות משבעה מנהלי שיווק - אחת לשנה בממוצע.
לנוכח התחרות החריפה בענף הסלולר, תפקיד מנהל השיווק הפך לתובעני ביותר. הוא מצריך יצירתיות מתמדת ושימור מעמד החברה הן מול החברות הוותיקות והן מול המתחרים החדשים. זאת ועוד, פרטנר ידעה בשנים האחרונות בעיות ביציבות הניהולית, המוסברות בין השאר בחילופי הבעלים.
המנכ”ל חיים רומנו מינה כבר שני מנהלי שיווק, אולם כיוון שעל פי ההערכות הוא יבקש בתוך שנה עד שנתיים לסיים את תפקידו, בחירת מנהל השיווק נעשתה כעת בידי המשנה למנכ”ל בנבנישתי.